turbopå3+ny spire på vei:)) Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Var til jordmor i dag og det slo ut at jeg hadde uvi på urinprøven, har ikke merket noe til det selv...noen som har opplevd dette? Skal levere prøve til dyrking i morgen for og være sikker. Har hørt at fødselen kan starte tidligere hvis man har uvi...? Har 19 dager igjen til termin. Tutta hadde flyttet seg langt ned i bekkenet, til og med jordmor var overrasket over hvor langt ned hun lå så håper hun har tenkt å komme snart, Jordmor tippet at hun var ca 3500g nå så gjorde ingenting om hun kom:)
Babyønske �� Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Såvisdt jeg har forstått er det ikke uvanlig å ha Uvi uten tydelige symptomer når man er gravid. Hadde det selv i forrige graviditet. Ikke så kraftig, men nok til at legen mente det burde behandles. Jeg merket det på at jeg gikk hyppigere på do, som jo ikke er så uvanlig i perioder når man er gravid, men jeg var bare 18 uker... Og så hadde jeg murringer nederst i magen, og det var kombinasjonen av det som gjorde at jeg mistenkte at jeg kanskje kunne ha Uvi.
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Jeg trodde bare at det var snuppa som sparka i urinblæra, men må ha vært en kombinasjon. Fikk tabletter med en gang. Dagen etter jeg var hos legen og fått påvist uvi, hadde jeg kjempesvie i urinblæra hver gang snuppa sparket borti, så det var vel ingen tvil om at det var noe der.
Casti Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Hadde UVI hele 2.tri og det var også helt uten symptomer. ble like overrasket hver gang jeg leverte urinprøve og det var fullt utslag på stix`en. Fikk beskjed at noen bare er plaget med dette i svangerskapet siden musklaturen i underlivet ofte blir svekket.. og etter 4-5 runder med antibiotika forsvant UVI`en, og har ikke kommet tilbake.. (er i uke 36) Og vist du har bare 19 dager igjen, så er du jo fødeklar, så du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå