Gå til innhold

Jeg blir gal!!!! Er det for tidlig å teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg hadde en sa for 3 uker og 3 dager siden, og nå føler jeg meg så veldig gravid. Vet ikke om det er fordi jeg ønsker det så alt for sterkt, eller at jeg faktisk kan ha blitt det. Har disse murringene i magen, og litt halv ømme pupper.

Noen som aner når det er mulighet for å få EL etter en SA?

Jeg som hadde lovet megselv å ikke drive på med testing og stressing og tenking. KLARER ikke lavære!! Og tørr nesten ikke heller, for jeg vil ikke få negativt svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! Så kjedelig å høre om sa'n din, vet det er tungt da jeg har hatt en sa selv :( men vil bare fortelle at en graviditetstest gjerne er positiv en stund etter en sa fordi hormonene fra graviditeten henger igjen i kroppen. Hos meg var testen positiv i sju uker etter sa før den ble negativ ! Poenget er, at om du tester nå kan du få et falskt positivt svar... Håper selvfølgelig du er gravid, men vil bare forberede deg. Lykke til med prøvinga, krysser fingrene for at en ny spire klamrer seg fast der inne om ikke lenge :)

Skrevet

Ja, jeg vet det, men har målt hcg hos legen, og han sa at alt var vekke!! Så tenker eg får prøve til helgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...