Mamma til rakkerunge Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Så, da tenkte jeg å dra runden et skritt videre. Noen som er like "tussete" som meg, som har bestemt seg for vogn? Kanskje det er andre ting dere allerede har avgjort? Jeg skal definitivt gå redusert stilling noen mnd etter permisjonsslutt, synes hverdagen er travel nok uten barn, så da ofrer jeg litt luksusforbruk (for det er jo det det er..) for tid med barnet. Bør nok ikke tenke på slike ting nå, det ser ut til å ta tid å få spire i magen.
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er helt baby(p)syk hehe. Veldig tussete. Har bestemt meg for vogn for lenge siden ;-) Tenker masse på navn, og diskuterer det stadig vekk med samboeren min Han er heldigvis like engasjert i den debatten, men er redd for at barnet vårt ender opp som navneløs for vi blir aldri enige hihi ;-) Har også kjøpt noen små klær (i nøytrale farger) når jeg har kommet over nydelige ting på utenlandsreiser osv. Det har faktisk hjulpet meg litt i den lange prøvetiden vår. Når jeg har lyst til å gi opp så ser jeg på de søte små klærne og får nytt håp igjen Jeg tenker jeg skal være hjemme med barnet i 2-3 år og kanskje enda lenger... Men vi får se, mye kan jo forandre seg. Burde kanskje ikke tenke så mye sånn jeg heller, for vi har prøvd i 2,5 år... Men igjen så er det slike ting som holder meg gående da
mer enn bare mor Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 det eneste jeg har "bestemt" denne gangen er at jeg skal slappe av og nyte permisjonstiden enda mer!! med førstemann så jeg for meg at jeg skulle elske tilværelsen som hjemmeværende, men jeg ble ganske fort rastløs og lengtet tilbake til jobb.. Det har nok noe med at mannen var mye borte og hadde lange dager på jobben, slik at livet med babyen ble ganske ensformig.. I tillegg så var jeg litt "pysete" av meg som førstegangsmor, og ville helst være hjemme i rolige omgivelser.. Og ikke minst var jeg en RUTINE-FREAK.. måltidene var etter klokken, så alle dagsplaner gikk ut i fra småens måltider.. For all del, jeg er enda stor fan av rutiner, og ser at det har spart oss for masse arbeid, men denne gangen skal jeg ikke være så striks på det. Jeg skal rett og slett nyte tiden mer Vogn, etc har vi fra førstemann, så her blir det nok ikke så mye nytt annet enn klær og litt leker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå