Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Herregud... Bare begynte, helt utav det blå, og gneldre og bjeffe etter gubben for ALT jeg klarte og komme over. :-| Ææææh...klarer ikke styre meg! Også klarer jeg pokker meg ikke innrømme det heller når jeg har "ria" mi.. Så jeg sendte ut gubben med noen pils og penger til taxi hjem etter en guttekveld hos kompisen. Hehe.. ...stakkars mannen min... MEN DET VAR HANS IDE OG KUTTE PILLENE!! (se der ja.................) Åååååh jeg har bare lyst og BRØLE!! Blæh....klarer ikke le av Anne Kat og Dagfinn heller...*snufs* ...også har jeg ikke sjokolade... ...men spist massse oreokake i bursdagsselskap til niesa mi i dag da
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Nå lo jeg faktisk høyt her!! Kjenner meg såååå igjen i det du skriver. Jeg er altså så rasende på alt og alle i dag at jeg føler jeg bør holde meg unna andre mennesker :-P foreslo derfor at min stakkars samboer skulle ta en guttekveld ;-) Jeg har nå spist en hel konfekteske på en dag! Jeg spiser så og si aldri sukker ellers, så man kan trygt si jeg er litt kvalm :-P Har fått aaaalt for tidlig pms denne gangen, men tør ikke håpe det er graviditetstegn heller ;-) Jeg føler med deg Drømme stress-less
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2011 Jaja. For tidlig pms, betyr bare masse hormoner i det minste, så da er ihvertfall kroppen i rute Har ikke hatt det der sjokoladekicket mitt enda, heeeldigvis. Ikke at det ikke var sinnsykt godt med oreokake i går, altså... hehe Huff..har heldigvis klart og holde humøret oppe i dag, og ikke blitt sint og sur...bare...vært bittelitt naging, tror jeg. Nei...nå må den der menskreket bare komme (ventes mandag) så jeg kan få bli megselv igjen!! :-| Men har masse energi da, når den ikke går ut i agressjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå