pytten Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Når legger deres babyer seg? Vi legger mini mellom 19:30 og 20:00 og da sovner han som regel med en gang... Alle på barselgruppa mi som har jevngamle barn legger disse mellom 23 og 01... er ikke det litt sent?
kinaputten Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 samme her, mini er 3 mnd og legger seg mellom 7 og 8 og sover alt fra 3-7 timer før pupp og alt i alt 11 timer ca. Sover dog ikke noe særlig på dagen, bare sånne små 20-30 min dupper I jula ble rutinen hans forstyrret mange ganger fordi vi var på diverse julebesøk. Det resulterte i at han ikke sovnet før midnatt i en uke før rutinen var tilbake igjen. Så nå sier jeg nei takk til kvelds turer med mini, er altfor glad i å ha kvelden for meg selv siden han ikke sover noe på dagen.
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Det varierer her, men vi er på husmorferie, så da er det vanskelig å begynne med ordentlige leggerutiner. Noen ganger legger jeg han 18:30, sovner med èn gang, men våkner ofte etter et par timer. Han blir overtrøtt, og finner ikke roen. Vil da puppes eller vugges i søvn, og klokken har blitt 00:30 da, og det er sent. Det virker som han sover bedre ute i vogna på dagen, enn inne på natten Nå reiser vi hjem om 1 uke, så da vil jeg prøve å ha han i seng 18:30-19-tida Han er 4 mnd.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Vi legger vår 4 mnd gamle gutt kl 1830. Da er han helt kaputt. Sover til neste dag mellom 7-8 på mårran. Ville jo tro at mellom 23-01 er "litt" seint jo..
*NordNorge* Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Dattra mi er 3 mnd nå og legger seg ikke for mellom 23 og 01.... Dette er ikke noe ønske situasjon nei.... Skulle gjerne ønsket at hun sovnet i 20 tiden...... :S
pytten Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2011 Mini vår la seg samtidig med oss frem til han var 2mnd... da begynte vi å legge ham litt og litt tidligere for hver dag. Synes også det er veldig deilig å ha litt tid for seg selv legger lillegutt i sengen våken med smokken og kosekluten som han har blitt så glad i den siste tiden. Hender vi må inn med smokken noen ganger, men tror han i grunnen er veldig enkel å legge *bank i bordet*. Han ammes når jeg legger meg rundt 23-00 og våkner i 3tida og 7tida, så sover vi til 8:30-9:00
Scarlette Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Knøtten min legger seg også 7-8 3 mnd gammel, men våkner gjerne en til to ganger før jeg legger meg i 12 tiden.
camo74 Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Vi prøver alt vi kan å få lagt vår gutt i 20-21 tiden. I kveld sitter jeg nærmest med hjertet i halsen, for han sovna kvart over 8 og jeg bare venter på at han skal våkne, for det kan jo ikke være så vell..... Klokka blir fort 23 her i gården før han sovner og da alltid med meg ved siden av seg. Har prøvd alt vi da, så nå venter vi egentlig bare på bedre tider... Han får panikk dersom han blir lagt våken i sin seng.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Her sovner vesla omtrent nøyaktid 21 hver kveld.. I jula var det klokka 22.. men det har gått gradvis nedover av seg selv.. Jeg lar henne regulere selv og det virker som hun har funnet en bra rytme hun er forresten 4 mnd neste onsdag
LiMette og lillegutt Skrevet 3. februar 2011 #10 Skrevet 3. februar 2011 Vi legger vår lille på 3 mnd ca. kl. 20.00. Da sover han til mellom 06 og 07...Legger han våken i senga, og han sovner så å si alltid innen 5-10 minutter. Hender han "våkner" på natta, da vil han bare ha sutten så sover han videre. De første 4 ukene lå han i stua sammen med oss til vi gikk og la oss. Begynte så å legge han inn på soverommet, gradvis tidligere og tidligere. Har visst vært veldig heldig med en superrolig og fornøyd unge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå