Gå til innhold

SEX.... Har du det sånn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det bare blir trangere og trangere der nede..

noen andre som har det sånn? Kan være ganske ubehagelig.

Noen ganger er det akkurat som om det blir ALTFOR følsomt.... ? Noen andre? Derfor har det blitt til at vi har sex sjeldnere.. 3 ganger i uken ca! hååper ikke det blir verre...

Orgasmene mine kan jeg gange med ihvertfall 10!! og de varer jo døøøds lenge.. :P helt utrolig.. jeg er så super følsom der nede!.. så skulle ønske det ikke ble sånn noen ganger.. jeg vil ha sex ofte, men det går liksom ikke bare noe ganger :P føler meg så hjelpesløs...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Oi da. Jeg har egentlig veldig bra sexlyst og vi har alltid hatt masse sex.. Nå har jeg bare ikke lyst. Får smerter i underlivet og småblødninger hver gang og det svir som regel lenge etterpå.

Fælt... Er i uke 19 nå. Hadde masse lyst frem til uke 13-14, men nå er min sex lyst totalt fraværende.

Får håpe den kommer tilbake etterhvert :).

• 1 måned senere...

Er helt enig med deg 21:55 her er jeg nå 32 uker og kan si det slik at siden jeg ble gravid har lusten forsvunnet helt. orgasme vet jeg nesten ikke hva er lenger.. har sex med min mann for hans del av og til. kan jo ikke la han lide. er egentli helt rart for jeg har altid hatt store lyster, men ikke etter jeg ble gravid. men jeg er da heldig og har en mann som forstår meg å heller sier at vi får ta det igjen etter prinsessa vårs er kommet ut hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...