Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 hun tok smokk i ca fire uker fra 4-8 uker eller noe, men så ville hun ikke ha den mer. Nå prøver derimot å spise kosekaninen eller hånda si hver gang hun skal sove og jeg tror hun vil kunne like smokken .. men tenker det er dumt å gi henne den igjen nå ved 5 mnd, for da ser jeg for meg at det bare blir å måtte putte den inn igjen om nettene for så å lære henne av med den ... eeeller er det verdt å prøve for evt en lettere innsovning?
pytten Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 hvis hun er vanskelig å legge hadde jeg definitivt prøvd med smokken igjen... og heller tatt problemet med avvenning når den tid kommer
Gjest Skrevet 3. februar 2011 #3 Skrevet 3. februar 2011 Jeg ville nok ha begynt med smokk.. Det er jo lenge til du trenger å venne av med den.. Og de fleste unger klarer det ganske greit.. Det er godt for dere alle om ungen sovner lettere..
mastermind Skrevet 4. februar 2011 #4 Skrevet 4. februar 2011 Smukken er gull verdt i laaang tid framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå