Gå til innhold

Ikm onsdag om en uke ... Noen flere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så spent .. Håper det går denne gangen :-) noen flere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ikm på onsdag eller torsdag neste uke! Er så spent at jeg blir helt kvalm (:-P) men prøver å ikke ha for store forhåpninger.

Har spottet litt i dag og har skikkelig PMS, så er redd jeg får mens alt for tidlig, men det kan jo gå begge veier ;-)

Skrevet

Jeg også er så spent ... Klarer nesten ikke la være å tenke.. Jeg har hatt murringer idag ... Vet ikke hva det betyr. Tenkte egentlig å teste i helgen ... Har kjøpt clear blue og den står det på at en kan teste fire dager før :-)

Skrevet

Det er nesten til å bli gal av dette her. Jeg går rundt og tenker annethvert minutt at "kanskje jeg er gravid", hehe. Har vært prøver leeenge så skulle tro det kunne roet seg litt, men jeg er like ille hver gang.

Tenkte jeg skulle prøøøve å vente med testing evt til fredag. Blir så ekstremt skuffet over blendahvite tester... Men tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge ;-) Har også et par clear blue liggende hjemme sammen med alt for mange billigtester.

Murringer kan jo være et veldig godt tegn :) Har det selv, men tør liksom ikke tro på de ;-)

Skrevet

Jada venter spent her og. 5pp her, føler meg like gravid hver gang... Forferdelig frusterende. Denne gangen har eg bestemt meg for å vente med testingen til etter helgen........ visst eg klarer det.

Masse lykke til damer:)

Skrevet

Jepp:) IKM onsdag ellers torsdag. Krysse fingrane å vente spent. Tenkte eg sku ta ein test i måro tidlig. Veit det er litt lenge før IKM å testa, men har jo lest om dei som har fått positiv ganske mange dagar før. Er den positiv: JIPPI!!, men er den negativ er det kjedeli, men eg veit at det fortsatt er mulighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...