Gå til innhold

Hva tror dere? er dette en begynnelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På formiddagen i dag ble jeg plutselig kvalm og dårlig i magen, det roet seg litt, men så begynte jeg å kjenne litt i ryggen og magen, som regelmessige murringer av varierende styrke. Det har jeg hatt i noen timer nå, har ikke helt fått tatt tiden mellom, men om jeg skal tippe er det kanskje hvert tiende-femtende minutt. Jeg er 37+2 i dag, andregangs, men husker ikke helt hvordan det begynte sist gang. Jeg er også selvfølgelig på jakt etter alt som kan tolkes som en begynnelse, så jeg tror vel omtrent at hver ting som skjer/ikke skjer betyr fødsel rundt neste sving. Noen tanker fra dere damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo kanskje lovende ut? ..jeg tenker selv sånn hver gang jeg kjenner noe som helst smerte (er 39+1) - og man kan vel ikke være sikker, men.. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Takk for det :) Her er det likt enda, bare litt mer dårlig i magen og vanskelig å puste. Vet ikke om det skal ha noe å si men.. det var denne jakten på tegn da ;) Jeg er klar for å bli litt lettere i fronten nå, så vondt´er blir tatt imot med glede! Jeg er nok ikke alene om det?

Skrevet

Jeg og tenker at det kan være en begynnelse men jeg er førstegangs og er usikker. Har hørt av andre at fødselen er i gang når man må bruke pusten så det er jo et godt tegn hvis det er vansklig å puste under disse smertene:)

Har hatt murringer selv i hele natt og går kveld uten at de kommer regelmessig. Kjenner ikke noe i ryggen men menssmerter nederst i magen som stråler litt nedover bena. Har termin i morgen så kan godt si at ungen er MEGET ønsket nå. Skal til jordmor i dag så får forhåpentligvis sjekket om jeg er moden eller ikke. Sovet dårlig i natt da jeg har ligget å kjent etter vondt og om det kommer regelmessig.

Første gangen i mitt liv at jeg vil ha vondt:) he he....

Skrevet

Spennende! Lykke til hos jordmor! :)

Jeg hadde noen ordentlig vonde tak her, som også var regelmessige, men rett før jeg vurderte å ringe jordmor forsvant de igjen. Får vel bare smøre seg med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...