Gå til innhold

Har jeg nok melk?? Hjelp!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Her er situasjonen:

Lillemor er litt over 3 måneder og jeg har fullammet hele tiden. Hun har hele tiden vært veldig urolig på kvelden, og nesten umulig å få i seng før 22 på kvelden (er supertrøtt, men vil bare ligge på armen)! Hun har fullstendig puppenekt på kvelden, og blir illsint og skriker til hun mister pusten omtrent når jeg tilbyr pupp. Idag har hun omtrent ikke villet ha pupp, og har blitt irritert etter 4-5 min ved hvert måltid! Ikveld orka vi ikke mer sutring og skriking så vi prøvde med 130 ml mme! Hun BÆLMA hele flaska på 5 min og ville ha mer!!! Nå sover huni sin egen seng før kl. 20 for første gang noensinne!

Jeg har prøvd å pumpe med både medela og avent pumpe flere ganger ikveld! Har prøvd å ta en varm dusj etc, men får bare ut 10 ml til sammen! Men når jeg håndmelker spruter melka som bare det! Jeg skjønner ikkeno! Hun vil ikke ha pupp, men tar gledelig flaske! Jeg får ikke ut melk med pumpe, men ved håndmelking spruter det????

Har jeg melk??? HJELP!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men jeg merket at jeg hadde litt lite melk da sønnen min var nesten 3 mnd, og etter en liten stund fant jeg ut at jeg hadde spist for lite, enda jeg spiste som jeg pleide. Men babyen trenger vel mer og mer næring, og jeg merker i allefall at jeg har mer melk når jeg spispiser mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...