Lene❤j11+g13❤ Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Nå har jeg gått siden i går formiddag med ubehagelige maserier ca hver time.. Det tok seg opp litt på dagen i dag med "bare" en halvtime mellom, men nå er det tilbake på ca en time... Det er ganske så ubehagelig når det står på, og irriterende at det ikke fører noe hensiktsmessig med seg.... Og ikke får jeg sove ordentlig når det står på heller... Det blir da f*** meg ingen baby av maserier?!?!?! Er en dag på overtid i tillegg, det hjelper jo ikke akkurat på tålmodigheten det heller.... *syte syte syte*
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Hva er maserier egentlig?
Navychick Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 jeg gikk desverre 2,5 dager med første med disse deilkige maseriene.. Ikke noe trøst, men det tar seg gjerne opp Det skal visst hjelpe på modning. jeg var overhode ikke moden to dager før de startet og etter nesten 3 dager så kom vår første nydelige prins Maserier er på en måte vonde kynnere som gjerne er regelmessige men med langt mellomrom. Mine begynte med 45 min mellom så gikk tiden ned og ned og ned til 10 min mellom. Så stoppet de et par timer også var det på an igjen. Helst det sekundet jeg prøvde å legge meg ned for å få litt søvn det var hvertfall min opplevelse av dem. Når de gikk over i skikkelige rier var riene helt J... desverre. Men mistenker at jeg bare opplevde dem slik for jeg var så dø sliten.. og jeg taklet dem bedre når jeg fikk JM støtte til pust og avslapping
Trollmor til 2 Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Jeg har hatt maserier/svake rier/kynnere sånn av og på i akkurat ei uke nå. Forrige torsdag (natt til sådan) startet det med regelmessige sammentrekninger i magen hvert 10.minutt. Jeg hadde UL-termin på lørdag by the way. Siden da har jeg hatt slike sammentrekninger i tide og utide, relativt regelmessig med en ny "rie" hver halvtime. I går kveld endret de litt karakter og begynte å ta litt mer i ryggen. Men jeg opplever de ikke som verken ubehagelige eller vonde. Det er jo forsåvidt ikke spesielt godt når min digre mage trekker seg sammen til en liten ball, men foreløpig blir det bare tyngre å puste og jeg blir litt lett i hodet. Nå tror jeg at slimproppen min har gått sånn litt om litt de siste dagene. Har ikke hatt noen store klumper, men mye tykt og gulaktig slim. Ikke noe blod enda. Om ikke riene setter ordentlig i gang i dag skal nok mannen min få gjøre et forsøk på å starte de i kveld/natt! 5 dager på overtid og med en uke med maserier/kynnere - jeg begynner nå offisielt å bli utålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå