Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte med keisersnitt for litt over 3 uker siden, og for en liten uke siden så merket jeg at såret mitt var begynt å væske litt.

Dro ned til legen og fikk tatt en sånn bakterieprøve men har ikke hørt noe enda. Ringte for å høre i dag, og da fikk jeg beskjed om å ringe tilbake i morra tidlig når de åpner for å få meg en sånn akutt-time.

Noen som har vært borti at såret væsker og aldri gror? Hva gjør man med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som du har fått en infeksjon i såret...?

Jeg jobber selv på legesenter, og vet at de gangene pasienter ringer for å høre om prøvesvar.. hvis prøvene er fine, så sier vi det bare over tlf. Er det derimot noe galt med de, ber vi dem komme ned på en time dagen etter.

Hvis du har fått en infeksjon i det vil du helt sikkert få antibiotika, og en nøye gjennomgang på hvordan du renser såret.

Regner med infeksjonen ikke er så stor ennå, siden du ikke sier noe om at det gjør vondt. Er det i begynnerfasen, er det lett å behandle.

Har selv tatt ks, men har ikke hatt noen plager med såret.

Skrevet

Jepp, jeg fikk infeksjon i såret og et lite hematom bak. Det var ikke vondt, men jeg var veldig redd for å overføre bakterier til babyen. Jeg fikk antibiotika og det tørket fint ut.

Skrevet

Takk for svar. Skal til legen nå kl 13 så får vi se hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...