Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på forumet her i mange år.

Etter en lege sjekk fant jeg ut at jeg hadde pcos,et veldig godt eksempel på dette, uten mens, eggløsning , er heldig vis tante rød er på besøk en gang i året ! da var jeg 21 år.

Mange runder med hormoner, oprasjoner, men ingen ting gikk veien.

Vi ble så sendt til Porsgrunn og ivf.

Vi tenkte da at, nå nå var det vår tur, vi var unge og alt lå til rette for at dette skulle gå bra.

Men den gang ei, vi hadde tilsammen 4 ivf og 10 fryse forsøk,

jeg ble gravid på det 9 fryseforsøket, men dessverre sluttet hjertene å slå i uke 9.

Det har vært noen år med mye motgang, jeg har vært sliten og lei.

For litt over ett år siden gikk min mann og jeg hvert til vårt, etter 14 år....

Jeg har fått meg ny kjæreste, er så forelsket :)

Vi snakket tidlig om barn, ettersom jeg har den historien jeg har.Så før jul, gikk jeg på hormoner for å få igang en blødning, for så å gå på dobbel dose pergotime, noe jeg sa til legen "at dette har jeg gjort før, å det virker ikke".

Å slik ble det, blodprøvene viste at jeg ikke hadde noe virkning av pergotimen.

Så da slo vi oss til ro med at vi skal gift oss, ble henvist til ny laproskopi og henvist til Porsgrunn å nye forsøk.

Men jeg har de siste ukene kjent på såre og ømme pupper og mye stikkinger i magen, men har tenkt at det bare kommer av pergotimen, at jeg venter på en blødning.

Samboeren min mente jeg burde ta en test, noe jeg gjorde for 1,5 uke siden, å den var negativ.

Men jeg gjorde som jeg fikk beskjed om, å kan si jeg holdt på å svime av der jeg satt og det blå krysset blinket mot meg..............

Så ja, her sitter jeg da i dag, gravid, etter 9 års prøving, 14 prøverør.

Så jenter det går jammen meg ann, vi har helt utrolig nok klart å lage babyen helt på egenhånd :)

Jeg var hos gyn i dag, å ettersom jeg akkurat her funnet ut dette, så er det veldig tidlig med ultralyd, men han så at det var noe på gang,heheh, så skal tilbake neste uke.

Så nå håper jeg på å være bebodd i noen måneder fremover ;) tihi

Jeg er så glad og lykkelig <3

Ønsker dere alle sammen masse lykke til <3

Klem fra en gravid norcathy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gleder meg virkelig å se at en av de gamle traverne har lyktes...

Tenk det også på egen hånd !!!

Gratulerer Norcathy,virkelig glad på dine vegne !!

Hilsen

Vilsågjerne.

Skrevet

Dette er fantastisk !

Gratulerer Norcathy !!!

;O)

Vilsågjerne

Skrevet

HURRRRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Husker deg godt, jeg, og hadde så vondt av dere da dere gikk fra hverandre. Men se, hva som kan skje på ett år!! Fantastisk, for en solskinnshistorie.

Nå håper jeg dette sitter helt i mål, og dere må nyte det og kose dere med den voksende magen.

Gratulerer!

Klem til deg og kjæresten

Skrevet

Utrolig!!!!! :)))) Gratulerer så mye :)

Jeg husker deg godt fra mine første år på BIM i 2005-2006.

Lykke til videre, dette går bra, det er din tur nå :)

Skrevet

Å det er fantastisk...... vi hører jo om sånt ikke sant, men tror aldri det kan hende oss. Graulerer og lykke til videre, håper det sitter nå i 9 mnd :-)

Skrevet

Tusen takk :)

Det er virkelig utrolig, håper virkelig det går veien, men tenker positive tanker om at dette har kroppen fikset selv, så da håper vi det er en mening med det :)

Ha en fin dag alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...