NostraStoria Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 ..phuu, dette tar jo snart knekken på meg, hehe. Har ryddet opp i hele garderoben + sko. Så blir det litt maling og montering av hyller...hmmm. Skjønner ikke hva som skjer - men kjekt å få ting gjort! Dessverre går det mye utover mannen som må henge opp og skru Hvordan har dere det? Når jeg vet kjønnet på den lille blir neste trinn å ordne babyrommet + litt utstyr som vi trenger. Ikke stress i det hele tatt, bare kos!! Pause i morgen ja!
fox`y Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Det er jo veldig koselig å årdne å fikse til babyen kommer:O) Men jeg har ikke begynt ennå, men må vell begynne å planlegge så smått. Har ikke kjøpt noe heller ennå, å jeg må ha alt nytt bortsett fra stellebord for jeg solgte alt etter nr 2. å nå blir d vist en jente så gutteklæne må nokk byttes ut å Er 27+0 i dag jeg da.
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 hehe, jeg kjenner meg så igjen. jeg går rundt her å har lyst til å gjøre alt på en gang. har nettopp pisket han til å skifte benkeplate,vask og kum på kjøkken. Han har så vidt blitt ferdig å nå maser jeg om å begynne å pusse ned og male veggene på barnerommet..hehe. Finner sannsynligvis ut kjønn den 21, så da håper jeg det blir full rulle inne på barnerommet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå