ispinne Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Andre som opplevde symptomer etter å ha sluttet på p-pillen? Jeg merket allerede, etter ca. 2 uker, at jeg fikk veldig ømme brystvorter, litt mer uren hud i ansiktet, og i forrige uke hadde jeg noen dager med helt sinnsyke humørsvingninger! Begynte å hylgrine blant annet da dama på Mega glemte å ta på smør og løk på heideveggen min, og tok vann istedetfor melk ved en feil da jeg lagde moussaka. Skjønte fort at dette ikke var meg, men hormonene... Begynte jo å tro at jeg kunne være så heldig å ha blitt gravid, men så søkte jeg på nettet, og så at det var en del andre som hadde opplevd det samme pga. p-pilleslutt,,
Tråddreper Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Eg hadde ingen store symptomar, men fekk meir urein, feit hud. Har ein periode no hatt meir kvise enn eg hadde igjennom verste puberteten Har egentli aldri vert plaga med det før noken gong. Ang følelsar hadde eg litt motsatt utslag enn deg. Eg følte eg blei meir glad å fornøyd, og i kontakt med mine ekte følelsar. Hadde vel meir svingningar når eg gjekk på pilla. Men har og lest om mykje forskjellige symptomar ette pille.slutt
ispinne Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2011 Ok, takk for svar. Hvor lenge siden sluttet du på pillen? Fått menstruasjon ennå?
Tråddreper Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Eg tok min siste pille heilt i slutten av oktober. Fekk mens noke dagar etterpå. Og har hatt relativt faste syklusar med mens som kjem ca som forventa. Men fekk min fyste positive EL test denna mnd, 3 pp. So no er det berre å venta å sjå. IKM 8-10 feb
ispinne Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 hva betyr IKM? jeg er helt ny her inne:P
Happy87 Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Ikm betyr ikke kommende mens, altså den dagen man egentli skal ha mens, men absolutt ikke ønsker det:) Ellers så ville jeg bare si at jeg sluttet på p-pilla juli ifjor og har bare hatt en mens siden da.. Jeg testet regelmessig etter eggløsning og fikk positiv eggløsningstest nøyaktig 14 dager før mensen kom.. Tror jeg har hatt eggløsning igjen nå og venter spent på om mensen kommer snart eller om jeg er gravid.. Har også bestilt legetime nå så håper jeg kan få sjekket om det er noe galt med meg.. ikke moro og ikke ha eggløsning:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå