Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet EL fra dag 11-16 etter mens, uten en antydning til noe mer enn kontroll strek på billigtest. Har syklus på 28 dager. Hatt merkbart EL smerter rundt dag 11-12 og utflod som tilsier snart EL, og har brukt Bidronninggele... Men ingen EL har slått ut på testene. Så på dag 18 begynte jeg å få ala menssmerter i magen og ELslim, men testen viste neg(billigtest). Har nå hatt murring i magen i 3 dager, og (beklager ekle detaljer) masse hvit utflod, går konstant "våt" i trusa, føles som jeg har tissa på meg. Men skal ikke ha IKM før om 10 dager, så er litt vel tidlig med menssmerter??? Jeg mistenker at jeg ikke har hatt EL ettersom testene alltid var negative, men hvorfor så mye utflod og ELslim da?? Slutta forresten med Bidronninggele dag 14.

Jeg begriper meg ikke på denne kroppen. Noen som har lignende erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Vet du, jeg hadde veldig presis syklus... på 28 dager, EL samme dag hver gang. Så begynte jeg på Bidronninggele, og både TR og EL begynner å komme til de merkeligste tider. Jeg testet positivt på EL først idag, det er 3 dager "for sent" i forhold til normalen. Så jeg tror at bidronningele kan forsinke EL (samtidig som den forsterker EL). Det høres veldig ut som at det er EL du har på gang nå, kom deg i seng med typen!! Hehe

OM det er saken, så har vi jo IKM nesten samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...