Nat27 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Nå har småtten på 3 mnd hatt feber i flere dager.. Endelig er tempen under 39 igjen, (uten febernedsettende), og han prater og ler igjen! Så utrolig deilig å høre at han er på bedringens vei!! Krysser fingrene for at feberen ikke stiger igjen til kvelden.. Måtte bare dele med noen, siden pappa`n jobber og ikke er tilgjengelig for mine "små"gleder på tlf!
Puppen og lillemor Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 så godt å høre - slitsomt å være så bekymret for dem hele tiden forhåpentligvis holder temperaturen seg lav nå på kvelden og natta også - og vips så er han helt frisk igjen.. men det beste tegnet på at han er på bedringens vei er jo at han smiler, ler og er fornøyd
kinaputten Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 å så deilig for deg Ikke noe moro når de små er syke, vi vil jo så gjerne gjøre alt vi kan for at de skal få det bedre. Stemmer det at man ikke skal gi febernedsettende? Synes jeg har hørt noe om det. Har en engelsk venninne her jeg bor som gir paracet ved den minste ting. Kan jo være at engelskmennene gjør det på en annen måte da Mini her har vært veldig snørrete og slimete i halsen siden lørdag natt. Takk og pris for nesesuger. Heldigvis har han ikke hatt feber. Men han har heller ikke pratet så mye de siste dagene, men i dag har han også begynt igjen, så nå ser jeg lys i enden av tunnellen God bedring videre
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Man skal helst unngå å gi febernedsettende, pga feber er kroppens forsvar. Og demper man feberen "ødelegger" man kroppens immunforsvar og det tar lengre tid før man blir frisk. Kroppen blir varm(feber) for å ta knekken på bakterier og virus.
Nat27 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Ja, det er helt herlig at han blir frisk igjen nå! God bedring til din lille, vostamummy Jeg gir minst mulig febernedsettende til mine barn (også meg selv), siden jeg tror at kroppen må få ordne opp selv. Feberen gjør dessuten slik at man sover mer, og søvn er definitivt det beste for å bli fort frisk. Men dersom allmenntilstanden blir ganske dårlig og feberen nærmer seg 40 gir jeg, hvertfall før leggetid/natt. Drøyer det lengst mulig på dagene. På de ter døgnene mini har hatt høy feber nå har han totalt fått 3 stikkpiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå