Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 `Jeg har en veninne på 25 år som liker unge gutter. Tror ikke det dreier seg om at hu direkte tenner på dem seksuelt, fordi hun har sex med gutter på sine egen alder, men hun tiltrekkes av gutter helt ned i 16 års alderen. Det er mest pga utseende tror jeg, hun sier hun liker at de ser uskyldige og guttete ut og ikke mandige. Jeg greier ikke å identifisere meg med henne, fordi jeg ser på gutter under min alder som umodne. Hun derimot får jo nærmest stjerner i øynene og oppfører seg "forelsket" i nærheten av "pene", unge gutter. Hvor går grensen ?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 En pedofil er et menneske som tiltrekkes av barn og defenisjonen av barn er under 13 år. Fra 13 år og til 16 år er det sex med mindreårige. Over 16 år er det lovlig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Denne ble linket til for noen måneder siden, her besvares mange spørsmål av en pedofil mann. http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228620 Definisjonen såvidt jeg har skjønt er at det skal være prepubertale barn. Så nei, hun er ikke pedofil. Ville lest tråden, for øvrig. Sykt fascinerende.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Takk, det skal jeg gjøre. Men hva er det som gjør at voksne jenter tenner på "smågutter", det kan jeg ikke helt forstå altså. De har jo knapt fått hår på tissen
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 I USA blir man jo nesten stemplet som pedofil når man har sex med noen under 18, men er over 18 selv... så det med seksuell lavalder har vel noe å si i samfunnets syn på det. Men pedofili er vel litt mer komplisert enn det. Det er vel ikke alderen hun tenner på i dette tilfellet, men utseendet. Hun kunne vel like gjerne vært sammen med en i 20-årene så lenge han så ung ut..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Her er det flere skiller enn nevnt ovenfor. Pedofil er man visst man forelsker seg og tiltrekkes av barn før puberteten. Dersom det kun er snakk om tiltrekning, og ikke forelskelse, har de en pedo-orientert seksualitet. Dersom man forelsker seg og tiltrekkes av barn/ungdommer i puberteten, sånn omtrent 12-16 år, er man hebefil. Er det kun tiltrekning, har de en hebe-orientert seksualitet. Men alt dette gjelder kun hvis dette er den primære tiltrekningen. Dersom venninnen din primært liker 16-åringer, er hun hebefil. Men hvis hun liker alt fra 16-åringer til 25-åringer, eller kanskje enda eldre, er det ikke noe eget navn på det, bortsett fra at hun liker litt begge deler. Finnes ikke et eget ord for det. Det er mer vanlig at menn liker yngre, enn tilfellet med din venninne. Men det forekommer jo. Kanskje er det mer normalt enn man tror også, bare at det er mye mer tabu?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Det er vel etter hvert en del unge lærerinner som er blitt tatt for å ha sex med en gutte-elev i tenårene. Det er jo straffbart siden det er å utnytte sin autoritet som lærer.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har for øvrig en kompis på 23 som er sammen med en jente på 15. Han er rett og slett bare forelska, ikke mer komplisert enn det. Anonym 17:11 (nummer 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå