Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt veldig med vond rygg en stund nå. Ble henvist til fysio av legen min, men synes ikke det hjalp noe særlig. Jeg fikk bare beskjed om hvordan jeg skulle løfte ting, snu meg i sengen, reise meg, sette meg, gå i trapper osv.

Er det alt man får hjelp til av fysio under graviditet? Jobber i helsevesenet, har deltatt i en del kurs om forflyttning og ergonomi, dette var ikke akkurat noe nytt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv sliter jeg med bekken og vond rygg, går til manuellterapaut. Føler det hjelper. Har hørt at mange andre som sliter kan få mer nytte av manuellterapauter kontra fysioterapauter, de har jo trossalt mer utdanning.

Dersom du har problemer/ får veldig vondt når du skal snu deg i snga ville jeg fått lånt noe som heter minislide. Fikk lånt det av hjelpemiddelsentralen gratis og det hjalp meg =)

Smerten blir nok ikke 100% borte, men kanskje minislide kan hjelpe deg og =) God bedring og lykke til i tiden som kommer =)

Skrevet

Jeg har bekkenløsning og ble henvist til fysio. Hver gang jeg er hos henne hun masserer bekken og rygg. Det hjelper veldig mye.

Husker da jeg gikk med andre mann, hadde jeg ogsa bekkenløsning var henvist til fysio, men fikk bare råd som deg ellers ikke noe effekt. Vet ikke hvor du bor, men anbefaller for de som bor i Baerum den Fysikalsk institut på Høvik. Du kan også prøve andre steder, ikke privat for da blir det ikke gratis.

Lykke til og god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...