Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Har prøvd å finne det ut, men finne ingenting. Ser folk av og til sletter alt, men skjønner ikke at de gidder det visst de må slette et og et innlegg :-P finnes sikkert en super enkel måte å gjøre det på, men har aldri funne det ut. Hver gang jeg begynner å få litt dreisen på fb så forandrer de alt :-P
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hehe, hang seg visst litt opp her :-P
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg slettet et og et innlegge for 1/2 år siden, fant ikke noen annen måte å gjøre det på! Huff, tok flere timer! Det MÅ jo finnes en annen måte, men ikke vet jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 det går ikke Jeg slettet 273 innlegg på veggen min igår. Folk som hadde gratulert meg med dagen.. Æsj, det ville ikke jeg ha. Så da satt jeg i 1 time å sletta -__-
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Prøvd det, det går ikke Du må slette en og en...men det har ikke jeg tid til,hallo
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Bare å slette etog et innlegg... Booooooring. Satt i to timer og sletta innlegg jeg:( Så nå sletter jeg minst 2-3 ganger i måneden!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Djees:-P eg har aldri sletta og hatt fb noen år. Hvor langt tilbake lagrer de?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Djees:-P eg har aldri sletta og hatt fb noen år. Hvor langt tilbake lagrer de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå