Gå til innhold

Et lite hjerte :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innlagt på sykehus pga hypermesis, og der fikk vi se den lille på tidlig ul for første gang, var helt utrolig å se det lille hjerte banke og banke <3

Er hjemme igjen nå og håper på bedre tider, hjalp skikkelig med intravenøst og nå er jeg faktisk oppegående, spent på dagene fremover men skal virkelig prøve å spise og drikke veldig ofte og håpe at ikke kvalmen og oppkastet kommer igjen. Men jeg har åpen retur til sykehuset om det skulle bli ille heldigvis, håper jeg slipper..

Det å se den lille var helt utrolig! Og kjæresten bare smilte og smilte..er mer virkelig for han også nå! Åh så godt det føles nå, får nyte de gode dagene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre- det å se det lille hjertet for første gang er stort- og noe man aldri glemmer. Og for mennene blir det, som du sier, litt mer virkelig, litt mer å forholde seg til! Masse lykke til videre i svangerskapet. Jeg skal på første kontroll 22.02, da er jeg vel i 9-10 uke ca og gleder meg til å forhåpntligvis se et friskt, lite hjerte banke;=)

Klem fra meg

Skrevet

Hei Zassy! Så bra at du har blitt bedre! Syns så utrolig synd i deg når du var såå dårlig! :/ Godt å komme hjem tenker jeg. Håper for den del at formen forblir bra, og at du slipper å dra tilbake på sykehuset:)

Det er ingenting som er så koselig som å få se og høre hjertet banke <3

Jeg skal i mårra på tidlig UL, og vi gleder oss skikkelig! Vet ikke om jeg får sove i natt!! :D hehe..

Skrevet

Takk skal dere ha :)

Ja håper formen holder seg jeg også Lilledotten, men er litt betryggende nå å vite at jeg kan få intravenøst igjen. Masse lykke til på tidlig ul i morgentidlig da! Kommet langt? Var spennende, bare det å se om det var flere enn en og at det var liv, skikkelig rørende :) Får ekstra oppfølging nå jeg pga ting er som de er så skal tilbake for ny ul om et par uker, gleder meg allerede, tenker den lille har forandret seg masse på bare to uker, så allerede hode og kroppen liksom så tidlig, helt utrolig, enda den er så bitteliten! :)

Skrevet

Åhh! :D så herlig da! Godt å høre at du er i form igjen, tenkte mye på deg :) Er du langt nå da?

Skrevet

Så herlig, det var en fin belønning for alt du har vært gjennom! Husker du skrev om hvor kvalm du var, godt å høre du fikk skikkelig hjelp. Lykke til i resten av svangerskapet. Håper kvalmen roer seg snart!

Skrevet

Å nå smiler jeg for meg selv! Glad du la deg inn for intravinøst :) Håper du holder deg fin!klem

Skrevet

Jeg er 11 uker nå. Sitter her og gleder meg nå, bare to timer til jeg er på UL :) Skal bli utrolig spennende og se. Kjæresten gleder seg jo eeeenda mere! Skal bli godt for han å endelig bli en del av det. Selv om han selvfølgelig har vært det hele tida, men blir nok litt enklere når man får se at det er VIRKELIG!

Skjønner at det er godt å vite at du får komme tilbake om du skulle bli dårlig igjen. Det er nok veldig betryggende! Også er det bra at du får ekstra oppfølging, og blir tatt godt vare på! ;)

Skrevet

Maks uheldig med formen du.. Håper du slipper unna videre plager i ukene som kommer. :) Godt at du klarer å se alt det gode også, ønsker deg masse lykke til videre!

Skrevet

Så bra at du er bedre :) OG så koselig å se et bankende hjerte!! Kjempeglad for deg :) klem

Skrevet

så bra at du er hjemme igjen Zassy! har lurt på hvordan det gikk med deg! Flott med oppfølging fremover da!:)

Kom meg over i 1.tri denne uka, så er bare ett stort smil hos meg også! (bare et lite skjær i sjøen med en liten blødning i morges... håper det sitter en liten spire!;)

Sender deg en stor klem!

Håper virkelig jeg følger deg videre inn i 2. og 3 tri også!:)

Selv med kvalme og dårlig matlyst og alt så er det jo verdt det på slutten!;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer lille blomst, så morsomt å høre :)

Er ikke her så mye for tiden folkens, ble lagt inn for andre gang, og sliter fortsatt veldig. Håper på bedre tider snart. Klem og lykke til alle.

Skrevet

Takk!:) var godt å få positiv test! endelig! Har blødd noen ganger, men skal på tidlig ul etterhvert, så får iallefall oppfølging...

Så synd at du har det så tøft! sender deg styrke og en god klem! Håper du føler deg bedre snart!

Kjempeklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...