Gå til innhold

Hjertelyd, hva tror dere om kjønn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet at hjertelyd og kjønn ikkje alltid stemmer, det at høy hjertelyd er jente og lavere er gutt, men litt morro å høre hva dere tror.

Eg er nå i uke 35 og eg vet ikkje kjønn på babyen, h*n har ikkje villet vise seg frem luringen ;)

Her er hjertelyden den lille har hatt : 148, 136, 140, 150 og 152 på sist kontroll som var for 2 dager siden..

Så , hva er deres erfaringer eller hva tror dere ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ABSOLUT ingen ekspert, men hvis det stemmer at høy hjertelyd er jente så ville jeg tippet på det. Selv er jeg i 31 uke og venter en gutt og han har lavere enn det du har oppgitt. Men blir morsomt å se da - du får si fra hvis jeg har rett :) :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme! :P h*n har ikke villet vise seg i det heele tatt :) jeg er 32+4 nå :) hjertelydene her har vært:

136, 136, 140, 140 & 150 :)

Skrevet

Jeg lurer på det samme! :P h*n har ikke villet vise seg i det heele tatt :) jeg er 32+4 nå :) hjertelydene her har vært:

136, 136, 140, 140 & 150 :)

Skrevet

Hjertelyden trenger absolutt ikke ha noe å si da. :P

Venter ei jente, og fått skrevet 135, 140 og 145 på helsekortet mitt. Og vi er ganske sikre, ultralyddamen sa iallefall to ganger "nei, dette er ei jente".

Skrevet

Umulig å si. Har en gutt fra før og får en jente denne gangen og hjertelyden har ligget rundt det samme med begge to.

Skrevet

Jeg er 32+5, venter jente, og hjertelyden har vært jevnt på 140-144...

Skrevet

Hm min jordmor på kk mener at høy hjertelyd er gutt.. :/

og min gutt har ligget på 140-150 hele tiden:) Så ikke godt å si, jeg tipper gutt;)

Skrevet

Jeg får jente og hennes hjertelyd har lie på 134-136. Er nå 29+0.

Skrevet

Venter gutt å hjertelyden ha ligget på alt fra 130-150..ligger mest rundt 130 nå,er 37+5

Skrevet

jeg vnter ei jente og hjertelslagene har vært på 140..og 2 ganger 146.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...