Gå til innhold

Nummer 2..

<3Oktober-09&Juli-12<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som prøver på nummer to og som syns det tar for lang tid?? ;P Klarer liksom ikke å la være å tenke på at jeg har jo vært gravid en gang før, så hvorfor kan jeg ikke bare bli det med en gang nå?

Men jeg er jo bare i 4pp, og sist så tok det 5pp`er.. Men blir så utålmodig! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg.. Prøver nå på nr 3, har tvillinger fra før som er store. Sist fikk vi det til med en gang, nå er vi i pp 4. Vil ha en liten en nåååå! Og jeg klarer ikke tenke på annet heller, går og kjenner etter symptomer hele tiden..

Skrevet

Vi prøver iherdig på nr 2. Men, det viser seg visst å ikke være så lett. Har tenkt på nr siden mars/april i fjor, men siden jeg har så uregelmessige menstruasjoner så er det så vanskelig å time inn noe som helst. Det kan gå tre mnd mellom hver gang, mens nå har jeg hatt to menstruasjoner med 10 dagers mellomrom, Snakk om sykluser på villspor.

Men, vi har blitt gravide en gang før, forskjellen er vel at den gangen var det absolutt ikke planlagt, så da stresset vi ikke med det noen av oss. Men, vi begynner å bli utålmodige, vi også :) Prøver å ikke tenke alt for mye over at vi ønsker oss en lillesøster eller lillebror til prinsessen vår da, og heller bruke energien på 2 åringen vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...