Gå til innhold

Trenger råd! Skal på jobbtur om 4 uker, er ca 5 uker på vei... Fortelle? Eller lure dem?

Anbefalte innlegg

Jeg pleier drikke (elsker vin og øl) når vi er på jobbfestligheter.... nå skal vi være borte fra torsdag - søndag i Belgia, verdens ølhovedstad.

Jeg vil da ca være 9 uker på vei. Er det helt dumt å fortelle det da?

(10 stk i bedriften, så får ikke gjemt meg lett vekk....)

Har et barn fra før. Termin 14.okt.

- Guri

Fortsetter under...

Hvis både du og mannen din (det kommer jo til å bli offentlig da) synes at det er greit å dele dette så tidlig er det vel greit. Det er jo noe dere må bestemme selv.. Ikke så lett å lure folk kanskje, og så spørs det da hvor godt pokeransikt du har ;-)

man får alltid høre at en skal vente med å fortelle til man er ute av den kritiske tiden. Hvorfor det egentlig??? Jeg har fulgt min søsters råd: del gleden med de andre - la dem få ta del i gleden din fra begynnelsen av. Skulle du være uheldig å miste barnet er det like vondt for deg uansett om du har fortalt folk om graviditeten eller ikke, og da vil du ha mange rundt deg til å støtte deg i en vond tid. Jeg er bare i min 6 graviditetsuke, fikk vite det for 2 uker siden - og jeg valgte å fortelle det, herlig å ha mange å kunne snakke med.

Hei! Ja det er det jeg tenker også egentlig... jeg har jo lyst til å fortelle det, ikke lett å lure dem heller.. .det vil jo bli veldig slitsomt. Tusen takk for råd! Jeg forteller!!

Det er så mange som klarer vente 12 uker eller mer, og mener det er det rette. Så jeg blir litt usikker.

GUri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...