mamsen <3<3<3 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 finner ingen som vi er enige om..har masse jente navn på lager meg gutt...vanskelig syns jeg.syns adrian,lukas,noah er fine men ikke sambo..:/
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Da har vi ganske lik smak:) Mine favoritter er Lukas, Jonathan, Jesper, Benjamin, Sebastian, Elias...hmm, ja. det var vel de:) Åh. Noah er jo også kjempe fint!
Little-Miss-Lucky Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Tjaaa, jeg liker Tobias, William, Jonas, Robin, Emil, Casper, Jonathan, Liam, Leander, Sander, Christian, Phillip, Oliver, Elias, Leon, Dennis, Even. Jaaa, har tenkt litt på guttenavn selv:P
♥ Smurfen ♥ Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Jeg elsker navnet Teodor syns det er helt nydelig =)
<3 snart mamma <3 Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 jeg har ett eneste guttenavn og d er Noah
SolRikke Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Teodor er mitt favorittnavn også, og det første som slo meg når vi fikk vite at vi venter gutt. Dessverre er ikke sambo enig.. jeg sliter med å finne noen andre navn. Vå på kanskjeliste er derfor: Tim, Benjamin og Nicolai.
løveprinsen <3 Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Felix synes jeg er fint. Storebror heter Lukas, så synes selvfølgelig det er nydelig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå