Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Borettslaget har bestemt at vårt bad skal pusses opp en dag før min termin... Man kan ikke bo her med spebarn da det blir mye støv og bråk i leiligheten. Vi har begge familie i en annen by, og jeg vil ikke bo hos venner med en liten krabat som jeg ikke kjenner. Derfor er vårt beste alternativ å reise med fly til Trondheim rett etter fødselen. Men vet noen om det går bra å fly med en 3 dages gammel baby?

Ser for meg at det blir veldig stress, men flyreisen varer ikke lengre enn 40 min...Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du... Det går veldig fint å fly med helt ferske små mennesker :) Litt ekstra med stress er det nok, men du har ikke muligheten til å reise omså med tog eller liknende før fødsel da og føde der dere eventuelt skal "bo" rett etter fødsel??

Det er jo vanlig å være på sykehus til føllingsprøve og legesjekken blir tatt 4.dag...

Skrevet

Det går nok an, det er nok mest slitsomt for deg. Min eldste var 2.5 veker då eg flaug innanriks, det gjekk fint for henne (husk å amme ved take off), men eg var ganske sliten etterpå.

Skrevet

fløy da gutten var 9 dager gammel. Han bare sov. Jeg passet på å amme under take-off og landing for å unngå vonde ører. Var ikke noe stress.

Skrevet

Jeg ville faktisk vurdert tog, jeg... Det tar selvfølgelig mye lengre tid, men er en veldig behagelig reisemåte med barn... Men det spørs når på året man skal dra, da... Midt på vinteren ville jeg bare ha flydd (for ikke å risikere å måtte dra med alternativ transport dersom toget stopper)... Tipper flyturen går helt fint, men du kan jo høre med de på helsestasjonen, hva de anbefaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...