Gå til innhold

Dere som har babycall ute i vogna når de sover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere plassert babycallen hen?

Foreløpig har jeg bare lagt den oppe i hodeenden i bagen, rett utenfor posen hennes, men tenker at det kanskje ikke er så bra egentlig, med tanke på stråling og slikt?? Hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

henger den på innersiden av kalesjen. Er et par lommer der. Med jenta vår på to år må vi legge den i siden ved føttene hennes oppå posen hvis ikke leker hun med den.

Skrevet

Har sånn koppeholder som jeg legger den oppi. Har en doro som er meget god som får inn alt av lyder på lang avstand. Leste en plass hvor mye stråling de babycallene hadde og var ikke anbefalt å ha på madrassen sammen med barnet.

Skrevet

Setter den bare oppå vognposen, ved fotenden. Hører lett om det klynkes nede i hodeenden av posen da...

Skrevet

hmm, ja kanskje lurt å prøve å sette den i fotenden istedet for, for det finnes ingen lommer eller lign i kalesjen.. Men da tror jeg at jeg må øke sensitiviteten litt, og klarer jeg det da..? hehe

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Jeg setter babycallen på putekista som står ved siden av der jeg parkerer vogna. Da når ikke babyen den, men den er likevel nær nok til å fange opp gråt. Også er den ca 1 meter unna baby, noe jeg leste var passende avstand mtp stråling.

Gjest JuniJenta 2010 + ?
Skrevet

Vi plasserer babycallen ved hodeenden, både i vogna og senga. Men vi har Supernova babycall og den avgir ingen farlige strålinger. Utgangseffekten er på maks 10mW. Det gir en minimal stråling, som kan sammenlignes med det å bevege seg i det offentlige rom.

Skrevet

Vi legger babycallen oppe i hodeenden.

Vi en en SuperNova.

Skrevet

Jeg legger babycallen i kurven under vognen jeg..

Skrevet

Vi legger babycallen i hodeenden både i vognen og i sengen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...