Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant ut igår at jeg er gravid igjen, litt i raskeste laget, men sånn er nå engang livet. Velkommen skal han/hun i alle fall være!

Dette er min andre graviditet, og jeg sitter nå og undrer meg over om jeg kan forvente en noen lunde lik graviditet som forrige gang. Dere erfarne mammaer har vel noen svar på dette? Nå tenker eg ikke på fødsel, men på selv graviditeten

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142861382-like-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lea85!

Jeg er nå 11 uker på veg med min nr 2. Jeg fikk min datter i 2005.

Så langt har svangerskapet ikke vært likt i det hele tatt. For det første så har jeg nesten ikke vært kvalm denne gangen. Forige gang gikk jeg ned 3 kilo de tre første mnd,pga at jeg var så dårlig og ikke fikk i meg mat.

Ellers, så føler jeg meg mer bekymra denne gangen enn forige gang. Vet ikke helt hvorfor. Men, etter UL i mårra, så tror jeg nok det skal roe seg litt.

Gratulerer så mye med graviditeten! :D

Jeg har to gutter det er 17mnd. mellom, og det var så skremmanes like graviditeter, ALT var likt liksom =O

Jeg var like frisk og rask begge gangene, og det eneste jeg plagdes med var TRØTTHET, halsbrann og beinsmerter, annet enn det ingenting :)

(selvfølgelig kjente jeg at jeg var mer sliten i mitt andre svangerskap i og med man ikke kan tenke kunn på seg selv da :P hehe)

Er nå gravid igjen for 3dje gang, og det er 4mnd. siden forje fødsel, jeg kjenner jeg har vært litt mer kvalm en liten periode inntil videre, men det kan skyldes at jeg har hatt omgangssyken da :P

Annet enn det har jeg blødd litt for en ukes tid siden, det har jo ikke noe med selve svangerkapet om det er jente eller gutt sånn sett osv. da, men det er det jeg har kjent forskjellen på hittil.

Annet enn det er alt bare bra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...