Gå til innhold

Tips for å klare å unngå søtsuget - noen som kan hjelpe? :)

Anbefalte innlegg

Vært på vekten i dag. opp 6 kg og er 23 + 0 og ser at jeg fint burde prøve å unngå litt sjokolade, potetgull og brus HVER dag. I ikke gravid tilstand unner jeg meg dette når jeg har lyst på det, men nå i gravid tilstand MÅ jeg bare ha noe å kose meg med hver dag. Noen andre som har det som meg og som klarer å unngå dette hver dag? hva er deres triks?

Fortsetter under...

dette er vanskelig...jeg har ett enormt søstsug hver dag..spesilet når kvelden kommer.må bare ha noe..spiset alt jeg kommer over,nøtter,sjokolade,kjeks,småkaker.har ikke gått turer heller på en stund pga enormt glatt så jeg kjenner kiloene jeg også..:/trøster meg med att nå blir de jo vår..litt enklere å trimme da..tenker jeg:P har prøvdt å bytte ut søtt med frukt..men de blir liksom ikke helt de samme.når jeg ikke var gravid spiste jeg kun søtt til helgen,gikk jo helt fint da..

Her e oppskrifta på ein suuuuper god smoothie som metta i tillegg t å få vekk litt av søtsug :)

ca 1 banan

2 never fryste bringerbær eller jordbær

2 skeier vaniljekesam eller vanilje yoghurt

1-2 dl ananas jus.

Vist du har alle ingredienser tar det ca 2 min å lage.

Ellers e tyggis godt å ha når søtsuget blir for stort! :) Samtidig må me huska på at me ska unna oss ting, og alle legge på seg når dei går gravid :)

Håper den smaker like godt hos deg som meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...