Ettervinterkommervår Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Riene begynte heldigvis å ta seg opp igjen mandag kveld, og kl kvart på tolv var jeg undersøkt og fikk heldigvis vite at vi ikke ble sendt hjem! Hadde 3-4 cm åpning, men var VELDIG tøyelig sa jm - noe jeg gir modningsakupunkturen æren for :-) Hadde rier, moderat vonde, til jeg ble undersøkt igjen kl 02.30 - nesten ingen forandring sa jm. Jeg ble helt fortvilet, gråt og synes det hele var forferdelig frustrerende. For å få fortgang på sakene fikk jeg klyster kl. 03.00 - og fy flate som det funket... Riene kom i ett fra klysteret var satt. Vil ikke skrive hvor vondt det var... Ville bli overført til vanlig fødeavdeling hvor jeg kunne få epidural (var fullt der da vi kom, så kom på avdeling for "naturlig" fødsel hvor man kun bruker akupunktur og badekar som smertelindring). Jm forsøkte å ordne det, men kl 04.00 (kun 1 time etter klyster) gikk vannet og jeg kjente pressriene. "Vil hun ut nå?" spurte jeg. Jordmor var helt forskrekket og undersøkte i full fart... "Ja, det vil hun" sa hun og hev seg rundt og fant fram utstyr. Under en halvtime senere var jenta mi ute! Den mest fantastiske følelsen i hele verden!!! Kun en bitte liten rift som ikke trengtes å syes! Var ett døgn på sykehuset og kom hjem i morges med verdens nydeligste jente :-) Lykke til til dere andre som fortsatt venter :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer så mye, det hørtes jo ut som en fin fødsel.
sisten Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Fantastisk fødsel. Gratulerer med jenten :-)) kos dere.
M-M-M-mamma Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Får tårer i øynene Syns det høres så fantastisk ut! Håper jeg får en lett fødsel, men heldigvis vet man ikke sånt på forhånd Da jeg er førstegangsfødene vet jeg heller ikke hva jeg går til..hehe Gratulerer så masse som nybakt mamma
Jenta med gullklump i magen Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Ååh, så herlig.. Gratulerer så mye.. Gleder meg veldig her jeg sitter å leser. Er 5 dager på overtid og veldig utolmodig.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå