Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Og føler meg som verdens verste hønemor! Men jeg er livredd for tanken på at noen skal klemme og knekke i babyen min :/ Har aldri vært til kiropraktor før, det er sikkert derfor jeg har disse tankene, men erfaringer fra andre er i baner som "oi, det var vondt det" og "ja, han knakk og knaste, men det ble da bedre etterpå". Såh.... :/ Men jeg har jo bestilt time fordi jeg håper det kan hjelpe mot magevondten, så jeg må vel bare fokusere på det! For sånn som det er nå orker jeg ikke å ha det. To timers søvn i natt, resten gråting, raping, promping og en liten kropp som vrir seg som en ål. Endte opp på magen til mamma - igjen - etter en god halvtime med pupp. Da, endelig, ble det litt roligere. Men fortsatt klynker han til i søvne og spenner seg. Stakkars... Heldigvis er denne kiropraktoren kjent for å ha god erfaring med småbarn, og svigermor går dit og er veldig fornøyd. Likevel... Skuuuuumle kiropraktoren! Huff, måtte bare lufte litt bekymringer nå ...
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Å jeg skjønner det godt og du er sikkert verdens BESTE hønemor... Det er jo det vi er vi mødre..hele tiden. Har vært hos kiropraktor med begge mine og gruet meg masse.. Det blir ikke sån knekk og "røsk" som de gjør med voksne.. Jeg trodde det jeg ihvertfall.. De bare trykker forsiktig på ulike punkter i ryggen, klemme litt på bekkenet og sjekke/masere litt i nakken mens barnet ligger på ryggen.. Du kommer til å merke stor forskjell på barnet ditt hvis dette er årsaken til luftsmertene.. Du kommer også til å få en sliten baby etterpå som sover godt etter behandlingen.. Det gjorde i hvertfall mine..
enits40 Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Har også vurdert kiropraktor, men min er så opp og ned, så når jeg har bestemt meg for å gå, har han plutselig noen veldig fine dager og jeg utsetter.... Men Lykke til Mentha! Håper han blir bedre!
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Åh, takk, påan igjen Det var beroligende å høre! Har vært redd for at de omtrent skal bryte av ryggraden på lillegutt, men de må jo nødvendigvis være litt forsiktige med våre små skatter Håper virkelig de finner noe, og at han blir bedre! Blir godt også om han får sove skikkelig etterpå Enits40, du får bare se det an da vet du Her har vi også gode dager innimellom, men jeg tenker som så at hvis det kan bli bare gode dager så er jo det enda bedre Får så vondt av lillegutt når han ligger og vrir seg.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Ikke noe å grue seg for Som sagt over her, så trykker de bare forsiktig på visse punkter, og masserer litt.. guttungen min sov gjennom alle 3 behandlingene da han var 6-7 uker gammel.
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Herlig Så supert å høre gode erfaringer med bebiser og kiropraktor! Merker jeg ikke gruer meg i nærheten så mye nå. Skal egentlig bare bli godt å forhåpentligvis få hjelp til lillegutt *krysser fingrene*
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Lykke til Vår gutt hadde kolikk og kiropraktoren hjalp masse! Men han sin kolikk gikk på at han hadde låsninger i nakke og rygg. Så han slet fortsatt med mye magevondt. Vi brukte en medisin som heter infacol, og vi fikk en helt "ny" baby etter vi startet med den.. all magevondten gikk bort, og han bare smilte og var fornøyd hele dagen .. den hjalp samme dagen vi begynte med den brukte den fra han var 2 mnd og sluttet da han var 3 mnd. da hadde vi ikke bruk for den lengre.
Gjest Mentha og ♥Keiseren♥ Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Oi, det skal jeg huske på, tusen takk! Han har ikke kolikk, men luftsmerter er det helt tydelig. Hvis ikke kiro hjelper skal jeg høre om infacol. Er det noe du får på apoteket, eller er det på resept?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Det selges ikke i Norge, ikke fordi det er farlig, men fordi det er rett og slett ikke alt som blir solgt i Norge. Det var min far som anbefalte meg det, han er lege og har jobbet mange år i England, og der er denne medisinen helt vanlig. Du får kjøpt det på nettet. Vet det er mange her inne som bruker denne, og har hatt veldig god effekt av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå