ღhælgelainnღ Skrevet 2. februar 2011 #1 Del Skrevet 2. februar 2011 Sitter her og skal fylle ut søknadsskjema til NAV om søknad om foreldrepenger. Er det slik at pappaen ikke trenger å sende inn skjemaet for seg før jeg får innvilget min permisjon, eller lønner det seg for han også å sende inn nå i nærmeste fremtid? En annen ting når det gjelder ferie. Hvis jeg ønsker å "fryse" permisjonen fordi jeg skal ta ut ferie i sommer, da blir altså permisjonen forskjøvet tilsvarende ferieuker jeg har tatt? Men hvis jeg i stedet går permisjons tiden ut og så tar ut ferieukene mine etter permisjonen, da måtte far sende inn enda et skjema (i tillegg til det som vi begge må sende inn)? Hva slags skjema er det i såfall? Dette slapp han visstnok å sende inn dersom hans permisjon startet rett etter at min var ferdig. Hvis jeg da velger å ta ut ferien min på sommeren, må det da legges ved dokumentasjon fra min arbeidsgiver om dette også, eller er det tilstrekkelig at jeg skriver ned datoen fra og til? Jeg syns det er veldig vanskelig, kan ikke huske at det var så tungvint forrige gang jeg skulle søke om dette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142860941-skj%C3%B8nner-meg-ikke-helt-p%C3%A5-dette-skjemaet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå