Hege72 Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hei! Dette er mitt 9. forsøk og har brukt Ovitrelle eggløsningssprøyte hver gang. Dagen etter har jeg fått ømme bryst og blitt oppblåst og ikke på dette forsøket. Er det noe galt? Skal man ikke få ømme bryst hver gang? Noen som ikke har fått ømme bryst etter Ovitrelle?
Håpefull38 Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Hei Hege! Jeg begynte ikke å få ømme pupper før 2 dager etter innsett denne gang. 3 dager etter var de superømme og er det enda. Har ikke vært så oppblåst denne gang.
MissTaurus Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Hei Hege Jeg har nå tatt 2 doser Ovitrelle etter innsett. Har ikke følt store endringer i puppene, men er derimot svært oppblåst! Har også noen smerter og vanskelig for å kjenne sultfølelse. Det står at buksmerter er en vanlig bivirkning. Håper det går over snart! Man reagerer sikkert forskjellig fra gang til gang og det beste er jo å ikke få bivirkninger!
Gjest Pippi9 Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Hei Hege72, Jeg har heller ikke ømme bryster.
Hege72 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2011 Hei! Jeg trodde det var noe galt med medisinen jeg nå så lenge jeg ikke har bivirkninger denne gang, men da er det sikkert bare helt naturlig at det kan variere fra gang til gang. Da slår jeg meg til ro med det! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå