¤ Mini ¤ Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Nå er jeg så lei av å prøve å håpe etter at jeg mista (SA for 5 måneder siden) så hvis det ikke har klaffet denne gangen så holder jeg opp for en god stund. For det er ikke sunt å gå å ha dette i bakhodet hele tiden.. Får heller prøve å fokusere på andre ting i livet foreløbig
Gjest Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Skjønner godt at du tenker slikt. Men ikke gi opp, men slik du skriver så kan det da kanskje være godt å fokusere på andre ting i livet. Men jeg krysser fingrene for at det klaffer denne gangen.
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Skjønner deg godt jeg !! Jeg begynner også å miste gnisten. Mannen har nå levert sædprøve så jeg er kjempe spent på resultatet.. Prøver å ikke gi opp men det er ikke lett! Når har du ikm ? Du har jo hatt en SA da vet du hvertfall at du kan bli gravid
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Hei på deg Mini:-) Jeg vet så altfor godt hvordan du har det :-) Det blir veldig altoppslukende og være prøver når man har prøvd over lengre tid, og i tillegg opplevd å miste. Jeg har også hatt perioder hvor jeg ikke har kunnet være her inne fordi det gjør for vondt, og man blir så altfor opptatt av det. Du har helt rett i at dette definitivt ikke er sunt... Min anbefaling til neste pp for deg er Solvipect 3 ganger daglig fra tr til el... Det hjelper litt bare det å prøve noe nytt en måned :-) Den måneden jeg ble gravid prøvde jeg dette, og har ikke prøvd det hverken før eller siden, men begynner neste uke hvis jeg får tr... Lykke til:-)
¤ Mini ¤ Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 Ja, trodde d skulle bli veldig lett å bli gravid, for ble gravid på første PP etter at vi bestemte oss for å slutte å "hoppe av i svingen", men mistet selvfølgelig da.. Så trodde d skulle være en enkel sak å bli gravid igjen, å får jo hele tiden lese å høre at du har store sjanser for å bli gravid rett etter en SA. Har IKM i helga som kommer, for syklusn min er blitt litt forandret å mer ustabil etter jeg mistet, før var den på 26 dager, men nå er det veldig forskjellig. Og er bare generellt oppgidd for tiden, for det er 2 måneder - til jeg egentlig skulle hatt termin og 3 av mine venninner og min egen søster har termin i denne tiden oxo, så det er veldig vanskelig å takle. Alle er gravide virker det som.. Men "godt" å høre at d ikke er bare jeg som er i samme situasjon, så jeg ikke føler meg alene med en obsession av å prøve å bli gravid. Takk så mye for svar, trøst å tips jenter:) Håper vi treffes innpå her igjen med en gladnyhet alle sammen Kjenner bare at jeg skal selv ta en liten pause ifra å prøve, å når jeg føler me klar igjen skal jeg prøve tipset ditt Lille Trompet
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg er også veldig oppgitt !! Skjønner ikke hvorfor vi ikke får det til !! Gyn sier alt ser bra ut. Holder nå på med hormonprøvene så blir spennende se hva de sier og mannen har levert sædprøve ... Utholdelig å vente på svar ! Eneste kjente problemet er spottingen.. I frusterasjonen har eg begynt se på ivf klinikker. Men det er jo for tidlig men blir så desperat
¤ Mini ¤ Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2011 Skjønner at d blir lang tid å vente ja, håper du får svar snart og at svarene er positive Tror det er litt sant det de sier, at hvis man stresser og prøver for mye kan dette gi utslag med at du ikke blir gravid. Og de som ikke prøver så hardt, får det til.. Så håper det er så enkelt som det til oss.. Har vært utrlig trøtt, å murring i magen, og utrolig sint de 3-4 siste dagene og tenker i bakhodet at jeg er gravid, men det er fordi jeg overtenker det, for slik (leter etter symptomer) har det hvert hver måned siden jeg mista Du må holde meg oppdatert da Metti, på hvordan det går med prøvene Er spent på dine vegne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå