tuss2011 Skrevet 1. februar 2011 #1 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei alle Jeg vil bare gi dere som sliter et lite "håp" Har prøvd å bli gravid i vel fire år, uten at noe har skjedd... Jeg har leiden mutasjon, operert vekk cyster i livmoren og fått beskjed om at veien å gå var assistert befruktning. Var samboer med en flott gutt i tre år, uten å bruke prevensjon og uten at NOE skjedde, og etter det ble slutt for vel et år siden, fant jeg tilbake til en annen x og gikk avgårde og giftet meg med han. Han har to barn fra tidligere, og jeg var helt åpen med han om at jeg ønsket barn (jeg har ingen) og at det i så tilfelle måtte bli assistert befruktning. Jeg gikk på metformin en stund, men "ga" opp etter å ha fått beskjed om at den naturlige måten ikke funka... I begynnelsen av desember hadde jeg ikke hatt mensen på 3 måneder, og tok egentlig en test for å utelukke en graviditet ("jeg kan jo ikke få barn, hva driver jeg med?"... Men joda... den var positiv den gitt! Fikk mitt livs sjokk, tok til sammen 7 tester før jeg klarte å tro det Nå er jeg i uke tretten, og har alle plagene man kan få, men jeg vet jo at det vil være verdt det til slutt Så jeg ønsker alle dere som sliter hjertelig lykke til, det er vondt, spesielt siden det ikke er verdens enkleste ting å snakke med utenforstående om, og jeg håper dere alle får det til ))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142860046-lys-i-m%C3%B8rket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suksessterta *gravid* Skrevet 2. februar 2011 #2 Del Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer og takk for oppmuntrende historie Haaper veldig paa aa foelge etter deg snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142860046-lys-i-m%C3%B8rket/#findComment-142860506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå