Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Lever i ett forhold som hvor hverken kommunikasjon eller sexlivet fungerer need help, så jeg lurer på følgende : Ser noen har skrevet her inne om at det finnes par-kurs om seksualitet og lignende. Noen her inne som har gått på ett slik kurs eller hørt erfaringer om dette fra andre ?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 har ikke gått på et men er påmeldt det neste kurset her i byen. de kaller det Bufferkurs og kan leses om på familievernkontoret i ditt distrikt sine sider
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 PREP kurs- gått på det og er fornøyd, litt rart å skulle omstille seg mtp kommunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Hei, Jeg tror nok jeg ville ha begynt med kommunikasjonsproblemene og ta sex'en etterhvert. På Modum Bad har de et fantastisk kommunikasjonskurs for par som heter Prep. De utdanner også kursholdere, så jeg anbefaler deg å ta kontakt med nærmeste familievernkontor å høre om de tilbyr slike kurs eller om de vet noen i nærheten som gjør. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 HI her Var kanskje litt upresis, men kommunikasjonen jeg sikter til gjelder sexlivet, vi funger bra sammen ellers. Har vært his familievernkontoret for en tid tilbake da vi slet på alle områder Problemet vår er å få sex livet til å fungere og ikke minst snakke om det. Men takk for svar, skal sjekke det opp HI
k@roline Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Hei HI Sjekk ut http://www.dinbaby.com/forum/thread/142857987 (innlegg 22.31) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Mannen min og jeg tok privattimer hos sexolog Gro Isachsen. Hun er veldig dyktig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 Vi har prøvd begge deler, både sexkurs og sexolog. Sexolog er greit dersom en vil sitte å prate sammen. Jeg syns egentlig det det kunne bli litt kunstig til tider men det er nå meg. Ble litt sånn at "denne timen skal vi prate om sex" og når vi gikk ut derfra så var vi liksom ferdig med praten. Sexkurs var mye "gøyere" synes jeg. Da hadde vi hele dager vi var på kurs (helgekurs) og en kom mye mer inn i modus. Da følte iallfall jeg at jeg klarte å gi mer av meg selv. Vi hadde praktiske øvelser som vi testet ut på kurset. for vår del ble det mer hensiktsmessig. Da ble ikke alt teori og "pjatt" men vi følte vi kom nærmere hverandre fysisk sett også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå