Gå til innhold

Sitter med rieteller.no oppe nå =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så virker det som at lillegutt har bestemt seg for at det kanskje er på tide å hilse ordentlig på oss som venter på han. Meeeeeen... Jeg er forberedt på at det kan stoppe opp igjen også denne gangen.

I dag startet det med en vanvittig stikkende smerte i symfysen. Gjorde så vondt at jeg ble stående krokete i aldri så lang tid =P Etter det ble det stille i noen timer og jeg mer eller mindre besvimte på sofaen like rundt leggetiden til snuppa vår. Etter kl 19.30 har jeg hatt rier med omtrentlig 20 min mellomrom. De varer i halvannet til to minutter. De er ikke vonde enda, men de gjør det litt besværlig å puste =) Belager meg på at det vil ta mesteparten av natten, hvis det ikke bare stopper igjen da. Er jo god varighet på dissa riene, men de kunne jo med fordel kommet noe tettere da!

Nå får jeg bli med gubben til sengs og se om jeg kan få han til å sovne ihvertfall =)

Jeg krysser det som krysses kan for at det ikke stopper opp denne gangen! Med 127 cm rundt livet og ei vekt på 97.4 ønsker jeg at han skal komme ut nå =) Kryss sammen med meg a, jenter =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:) Har selv termin på fredag og har litt mensmurringer og masse kynnere i dag men ikke noe regelmessig.

Bra at noen, antagelig, er i gang:)

Skrevet

krysser fingrene for deg :) :)

Selv satt jeg med rietelleren i forgårs... 2,5timer med 8min mellom riene...noen vonde, slik at jeg måtte puste meg gjennom de..

såååå stoppa det.

Dårlig gjort!

Heier på deg :)

Skrevet

Masse lykke til!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...