:) ! Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Gutten min spiser nå grøt på morgenen og på kvelden. Jeg må gi MM etter grøten, pga gir jeg det først spiser han seg mett og får ikke i han grøt. Når jeg gir han etter grøt spiser han selvfølgelig ikke så mye mm. Hva gjør dere andre? Har det noe å si om jeg gir han grøt først og så mm?
2010 Mammaen Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg fkk beskjed av HS (som ikke nødvendigvis være riktig for ditt barn selvsagt) at man skulle tilby pupp før hvert måltid frem til 7 mnds alder.
mamman til lilleMY Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Hvis han drikker bra ellers gjennom døgnet (har våte bleier) skal det ikke være noe problem og gi grøt først. Har motsatt problem, må gi flaske før grøt for å få i nok væske...
:) ! Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2011 Hvis jeg skal prøve litt mer med å gi han før, så må jeg også gi han etter, pga han tar ikke flaske så får ikke i han vann. Og han blir jo tørst etter grøten. Han har bløte bleier, men er litt redd han skal få for lite veske å for han gulper veldig ofte opp igjen melka han drikker. Sikkert ikke alt da men en del.
Snuppa<3 Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Her fungerer det å gi vann fra tutkopp! Vi startet med å gi fra skje, men nå drikkes det fra tutkoppen. =)
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Hvor lenge ønsker du å amme da? Min er snart 8 mnd og jeg ønsker å amme lenge, derfor gir jeg alltid mm før måltidene. Jeg har fått beskjed om at så lenge han spiser bra, så er dette greit. Jeg ammer han 3-4 ganger om dagen nå. Han får 4 faste måltider. Men jeg ammer han alltid 1 time før neste måltid. Våkner han f.eks. 10, så ammer jeg han med engang, så får han grøt kl 11 og legger seg igjen kl 12.
:) ! Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2011 Jeg ønsker å amme han lenge. Det ar jo evt en ide å amme en times tid før måltid :-) Det kan jeg prøve ut, men da må jo nakke gi han en sup etterpå også pga tørsten.
:) ! Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2011 Der ble det noen skrivefeil ikke nakke men nok skulle det stå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå