Gå til innhold

Tante Rød :( bare 3 mnd etter fødsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate så deppa jeg er nå, HÅPA at d var lenge til jeg skulle få mensen igjen...

Når fikk du mensen igjen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her gikk det bare 2 mnd og hadde den først 2 uker så var den borte en uke før den kom tilbake igjen den driiiten :(

men smertene er borte da :D Hadde jo smerter så jeg kastet opp før jeg ble gravid , nå merker jeg ingen ting :)

Skrevet

Jeg hadde renselsen i to uker etter fødsel. Så blødde jeg ikke noe men 2 uker etter renselsen kom mensen. Det var kjipt det!

Skrevet

3 Mnd her også:( dritkjipt!!!!:(

Skrevet

Jeg hadde renselse i 5,5 uker og fikk mensen etter 7 uker... jeg hadde også håpt å slippe en stund. shit happens ;-)

Skrevet

Har også fått tilbake det tullet... kunne heller godt ha gått noen mnd uten ja!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Fullammer dere? Jeg fullammet med førstemann og mensen kom ikke tilbake før etter 9 mnd! Er spent på hvordan det blir denne gangen. Hadde ks første gang så jeg er også spent på hvor lenge renselsen varer...

Skrevet

Jadda. 2,5 mnd her.. Hurra.

Hadde også renselsen i 5 uker. Ga seg rett før 6 ukers kontrollen. Trodde jo jeg skulle blø ihjel.

Jeg har delammet. Har sikkert noe med saken å gjøre ja.

Skrevet

Første gang fikk jeg igjen mensen etter 4 mnd, siden jeg avsluttet ammingen etter 2 mnd og ble flaskemamma på heltid. Denne gangen fullammer jeg, og har fortsatt ikke sett snurten av noe menstruasjon enda (juhu!), snart 6 mnd siden fødsel. Men hadde renselse i 6-7 uker begge gangene da, fysj og blæh!

Skrevet

Hadde 1 uke med renselse også en uke fri før det kom litt skorpeblødning som varte 2-3 dager ( dette var veldig lite blod ifh til renselse altså.) 1 uke etterpå kom mensen i bøtter og spann! Jadda.. Nå skal det sies at poden fikk mm på kopp den første tiden pga dårlig sugeteknikk men mensen fortsatte å komme selv når jeg fullammet han senere i tid.

Skrevet

Hei

Da er vi to! Jeg fikk den nøyaktig 3 mnd etter fødsel på selveste dåpsdagen!! Og ja, jeg fullammet, hele tiden hele døgnet he he.

Det skal sies at den forsvant igjen da når jeg begynte på mini-pillen. Nå har jeg sluttet og amme, og da kan jeg bytte til vanlig p-pille igjen. Jeg ønsker ikke spiral.

På den annen side, det er jo en bekreftelse på at kroppen "funker" igjen og det synes jeg er greit å vite også, selv om vi ikke skal ha barn igjen!

Skrevet

har så og si fullammet hele veien. renselse i 2-3 uker, så har jeg hatt ca. 2-3 ganger på 5 mnd litt blødning,før mensen kom tilbake for fullt for en uke siden. er egentlig greit.

Skrevet

Fikk den på tirsdag. Til helga er det 2.5 mnd siden fødsel. Men jeg ammer ikke lengre, så det har vel litt å si.

Med førstemann kom mensen tilbake etter 4 mnd, da ammet jeg fortsatt, men hadde begynt å gi fast føde og litt flaske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...