Pudding06&Spirepire Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Fy flate så deppa jeg er nå, HÅPA at d var lenge til jeg skulle få mensen igjen... Når fikk du mensen igjen???
Jenny_m Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 her gikk det bare 2 mnd og hadde den først 2 uker så var den borte en uke før den kom tilbake igjen den driiiten men smertene er borte da Hadde jo smerter så jeg kastet opp før jeg ble gravid , nå merker jeg ingen ting
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg hadde renselsen i to uker etter fødsel. Så blødde jeg ikke noe men 2 uker etter renselsen kom mensen. Det var kjipt det!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 3 Mnd her også dritkjipt!!!!
WWJD Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde renselse i 5,5 uker og fikk mensen etter 7 uker... jeg hadde også håpt å slippe en stund. shit happens ;-)
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Har også fått tilbake det tullet... kunne heller godt ha gått noen mnd uten ja!!
BareMeg73 Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Fullammer dere? Jeg fullammet med førstemann og mensen kom ikke tilbake før etter 9 mnd! Er spent på hvordan det blir denne gangen. Hadde ks første gang så jeg er også spent på hvor lenge renselsen varer...
Purr+Purrfect Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Jadda. 2,5 mnd her.. Hurra. Hadde også renselsen i 5 uker. Ga seg rett før 6 ukers kontrollen. Trodde jo jeg skulle blø ihjel. Jeg har delammet. Har sikkert noe med saken å gjøre ja.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Første gang fikk jeg igjen mensen etter 4 mnd, siden jeg avsluttet ammingen etter 2 mnd og ble flaskemamma på heltid. Denne gangen fullammer jeg, og har fortsatt ikke sett snurten av noe menstruasjon enda (juhu!), snart 6 mnd siden fødsel. Men hadde renselse i 6-7 uker begge gangene da, fysj og blæh!
Gjest Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Hadde 1 uke med renselse også en uke fri før det kom litt skorpeblødning som varte 2-3 dager ( dette var veldig lite blod ifh til renselse altså.) 1 uke etterpå kom mensen i bøtter og spann! Jadda.. Nå skal det sies at poden fikk mm på kopp den første tiden pga dårlig sugeteknikk men mensen fortsatte å komme selv når jeg fullammet han senere i tid.
Alt-er-mulig Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Hei Da er vi to! Jeg fikk den nøyaktig 3 mnd etter fødsel på selveste dåpsdagen!! Og ja, jeg fullammet, hele tiden hele døgnet he he. Det skal sies at den forsvant igjen da når jeg begynte på mini-pillen. Nå har jeg sluttet og amme, og da kan jeg bytte til vanlig p-pille igjen. Jeg ønsker ikke spiral. På den annen side, det er jo en bekreftelse på at kroppen "funker" igjen og det synes jeg er greit å vite også, selv om vi ikke skal ha barn igjen!
isabelan Skrevet 10. mars 2011 #13 Skrevet 10. mars 2011 har så og si fullammet hele veien. renselse i 2-3 uker, så har jeg hatt ca. 2-3 ganger på 5 mnd litt blødning,før mensen kom tilbake for fullt for en uke siden. er egentlig greit.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 10. mars 2011 #14 Skrevet 10. mars 2011 Fikk den på tirsdag. Til helga er det 2.5 mnd siden fødsel. Men jeg ammer ikke lengre, så det har vel litt å si. Med førstemann kom mensen tilbake etter 4 mnd, da ammet jeg fortsatt, men hadde begynt å gi fast føde og litt flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå