Dubros Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Trodde jeg var frisk igjen fra forkjølelsen/influensa, men så ble jeg verre og nå har jeg lungebetennelse. Har begynt med antibiotika (som for ordens skyld er helt greit selv om jeg er gravid)...Men er sååå lei av å hoste.Må virkelig konsentrere meg for ikke å tisse på meg også når jeg hoster. Også føler jeg at magen blir helt sliten av all denne hostinga. Er redd for at jeg nå skal slite med dette lenge og i verste fall at det skal sette i gang fødselen for tidlig. Noen som har noen erfaringer? Føler meg ganske skral her nå. Har nok presset meg mer enn jeg burde den siste uka. Hentet/levert i barnehage selv om formen ikke har vært bra. Men nå er det slutt med det. Har gitt beskjed til mannen om at han bare må gjøre det til jeg er frisk igjen. Vil ikke risikere noe mer. Huff...blir så redd også.
Snøfnugg75 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 UFFAMEG, stakkars deg! Eg har nettopp hatt ein fryktelig forkjølelse og hosta konstant. Var heilt sår i magen av dette. Legen sa at ein KAN hoste på seg rier i verste fall, om du er moden osv. Det skal nok likevel mykje til. Eg tok reseptfri hostesaft og drakk masse. Blei bedre og hostar no berre litt. Snakk med legen din! Og pass på deg sjølv. Skikkelig god betringklem!
Nr-2-i-magen Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Hei, vil bare ønske deg god bedring. Jeg har hatt lungebetennelse engang i tiden som ikke gravid. Det varte i 4 uker og jeg hadde problemmer med å bevege meg fra rom til rom i leiligheten. Slapp av alt du kan. Ikke gå ut. Da går det fortest mulig over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå