Gå til innhold

Uke 18: jente, uke 32: gutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med lignende funn på UL? Lurer nå på hva man skal tro på :)) Ikke mindre nysgjerrig i allefall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. så spennede da, men litt kjedelig å ikke vite sikkert når man gjerne vil kjøpe inn litt i typiske jente/guttefarger!

Vi fikk vite med vårt 4 barn at han var gutt på UL i uke 18, så var han jente på UL i uke 23/24 og gutt igjen i uke 32! ;-)

Husker jeg angret på å ha spurt om kjønn for jeg fikk liksom ikke kjøpt inn noenting som var typisk gutt eller jente når man får ulike svar på UL!

Han gjorde noen "kjønnsskifter" underveis, men det var nok UL i uke 18 og 32 som stemte! :-)

Lykke til og klem fra

Skrevet

Ikke opplevd dette selv da det på vanlig ul og 3d har vært veldig tydelig at det er en liten gutt i magen her:)

..Men er det ikke sånn at dem oftere tar feil av at dem først sier jente, så er det gutt (med tanke på om gutten gjemte "snurrebassen" sin litt under ul og at det da kan se ut som jentekjønn)

Men jeg ville trodd det var gutt om jeg hadde fått beskjed om at dem var helt sikre dem så en guttetiss der, for den er vel ikke så lett å borforklare som at man syns det så ut som jente, men at det heller bare var gutten som gjemte den litt :) Eller hva? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...