Gå til innhold

Nr4?

gutt,gutt,jente(1MA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som går og lurer på om de skal få barn nr 4?

Lurer på om jeg er gal.. Er bra med tre, men liksom ønsker meg en til..

Flere enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikkje gal jeg tripper etter og bli gravid med nr 5.

Skrevet

Fikk pos test idag med mitt 4 barn. Blir 2 tette hvis alt går bra da jeg fødte for 6 mnd siden, og nei du er ikke gal hehe.

Skrevet

Hei!

Jeg har to barn fra før, og har nå giftet meg og fått ei tulle som fyller to om 16 dager.

Siden hun blir veldig alene når de andre barna er hos pappaen sin, og vi har lyst til å gi henne (og oss) et fulltidssøsken så har vi nå tatt avgjørelsen og spiralen er tatt ut. Kjempeskummelt, og kjenner jeg er litt nervøs for reaksjonene fra folk. Man skal liksom bare ha to barn nå om dagen.. 4 er vel flotters det vel?

Skrevet

Nei du er ikke gal, jeg kjenner flere som har fra 4-7 barn. Er jo veldig mote med mange barn nå:) Var en link til det her på siden et sted. Selv håper jeg bare på nr 3 snart. Tror mannen blir veldig svett hvis jeg foreslår flere. Og Gratulerer til deg Katta:)

Skrevet

Tusen takk klar for 3?. Lykke til med deg også!

Skrevet

Nei du er så absolutt ikke gal :)

Her prøver vi også på nr 4.

Har positiv eggløsning idag og igår, så vi kjører på og krysser fingra for at spiren sitter nå :)

Katta, gratulerer så masse med ny spire. Det var gøy å høre :)

Skrevet

tusen takk for svar.. Godt å høre vi er flere som ønsker mange.. Jeg får prøve å overtale mannen min. Han er ikke helt med på det enda. Den bilen da vet du...

Lykke til til alle som håper å bli, eller er gravide..

Skrevet

Nei,nei,nei, slettes ikkje!:) Har sjølv lyst på mange barn(min. 4stk), men i førsteomgang blir det å prøve på nr.2;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...