?!:) Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 ok jeg trenger litt råd.hadde siste mens 13 des.fikk positive tester og så fikk jeg negative tester..tok blodprøve og innvendig ul var ikke gravid..ingen svar på hvorfor testen var positiv og så negativ,gynekolog sa det kunne være for tidlig til å se på ul men blodprøven ville vise,siden den var negativ og lav så var jeg ikke gravid.har ikke hatt noen stor blødning så ingen spontan abort heller.. ok ja da roer jeg meg det at det bare var en feil..uansett,25 januar hadde jeg eggløsning så kan jo hende det klaffa da,men lurer på hvordan jeg kan regne på ting når jeg ikke har hatt noen mens..disse kalkulatorene regner jo utifra mensens første dag og det er jo lenge siden.... har fortsat noen symptoner på graviditet men er jo ikke det...på en annen side kan jo ha klaffa forrige uke,men nå er det bare å vente da eller.. er så sliten og trøtte,fått større pupper og lagt på meg 1 kg,er oppblåst,mer uren hud enn vanlig siste uka..kan det være mensen som kommer snart.. kramper på høyre side,skikkelig ubehagelig..deppa og ikke lyst til noen ting,tisser midt på natta og til alle andre rare tider og super tørst når jeg står opp om natta.. går vel inn i 3 prøve periode jeg nå da kanskje.. jaja akkurat bestilt romantisk påske tur med min kjære så da er det noe å se frem til og kanskje vi reiser der med en liten i magen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå