Gå til innhold

Hmmm...Bobler i magen...

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er tidlig og ikke minst liiite sannsynlig, men boblene jeg kjenner, sånn i livmorsområdet kan da umulig være babyen allerede nå!! :P

Andre gangs og med førstmann kunne jeg ikke kjenne spark i det hele omtrent, men vet jo hva jeg skal kjenne etter! Er jo ikke mer enn 9 uker på vei, så vil jo tro at det bare er luft bobler i tarmene som tuller med meg, men hadde jo vert litt kos da! :P

Ville bare lufte en liten tanke... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142859111-hmmmbobler-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fare for å trykke noen på tærne (kanskje jeg heller burde tie stille?), men tror det er ganske uvanlig å kjenne liv så tidlig i og med at fosteret er rundt 32 mm i uke 10 (og mindre i uke 9) og litt for svakt til å skape merkbare bevegelser så vidt jeg vet. Kanskje er dere noen uker lenger på vei enn dere tror? Jeg kjenner også rare bobler innimellom, og det er veldig likt på liv jeg kjente sist (da var jeg rundt 14 uker på vei, førstegangs, men termin viste seg å være litt feil). Noen kjenner liv tidlig, andre bikker uke 20 før de kjenner noe (gjelder særlig førstegangsfødende). Så alle dere som ikke kjenner noe enda, det er virkelig HELT normalt..

Når alt dette er sagt så spiller det naturligvis en rolle hvor bevisst en er egen kropp (noen har en helt ekstrem kontakt mellom kropp og syke), hvordan barnet ligger og så videre.

Ønsker dere alle lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...