Gå til innhold

Mensmurringer i uke 19/20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer i to dager nå. Jeg er i uke 19/20, er ikke det litt sent for å føle dette? Hadde mye helt i begynnelsen av svangerskapet og leste at det var livmoren som vokste/forrandret seg. Er det vanlig å kjenne dette nå også? Står ingenting om det noen steder, bare om kynnere - med det kan det vel ikke være når det ikke går over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å få mensmurringer på samme tid som deg. Ble liksom aldri noe bedre, og begynte tilslutt å hemme meg ganske mye. Dro til legen, og han mente det var en begynnende bekkenløsning. Jeg synes det hørtes rart ut, siden jeg ikke hadde vondt i bekkenet. Men nå har smertene begynt å stråle ut i bekkenet, og gjør knakende vondt, klarer nesten ikke å gå til tider. Så han faktisk rett, så jeg venter på fysio. Trenger jo ikke å være det samme hos deg, men var hvert fall sånn det begynte her... Lykke til =)

Skrevet

Jeg hadde også mensenmurringer rundt den tiden der i mitt forrige svangerskap og fikk beskjed om at livmoren vokser og strekker mye på seg og da kan det føles som mensenmurringer. Det er helt normalt, etterhvert vil kynnere ta over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...