Linchen Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Har en liten puppenekter i dag - så puppene eksploderer nesten;) Klissvåte puppelapper hele tiden. Så nå har jeg pumpet meg, deilig! Hvordan kan jeg lagre melken?
blomstre Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 http://www.ammehjelpen.no/artikkel/42/Oppbevaring-av-melk
Baby Bliss Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Hvis du har en avent-pumpe, så selger de beholdere (kopper) du fester direkte på pumpen... Har de selv og det er kjempegreit!! Bare til å pumpe, på med lokk, kjøle ned i kjøleskap og så rett i fryseren! Genialt spør du meg... Dersom du har avent da...
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Både Avent og Medela har beholdere til frysing av melk.. men ulempen med Medela er at de har poser, og at melkefettet henger seg fast i posen når den tilberedes igjen... =)
sweetbaby*11.12.08+29.10.10* Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 Jeg bruker Avent sine melkekopper... men Medela har også poser til oppbevaring/frysing av melk, men minusen med de har jeg hørt er at melkefettet henger fast i posens vegger når den varmes opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå