Gå til innhold

Litt tidlig enda !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre av dere som har opplevd eller opplever det samme som jeg gjør nå ? er 36 uker i morgen . slimproppen gikk for 2 uker og 4 dager siden , sjekka åpning i sta hos jordmor og den var ca 1 og en halv til 2 cm åpning, hadde en del sammentrekninger i går som ga seg når jeg dusja en halv time i glo varmt vann .. Bare litt mer betryggende å vite om det er andre som har samme erfaring :) ps er førstegangs fødene så derfor jeg er nyskjerrig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødet 2 dager før termin vel å merke, så dette trenger jo ikke skje med deg siden du er i uke 36.

SP gikk en mandag hos meg, og det murra i noen dager etterpå. Kom til JM på Torsdagen, og hu sjekka meg.

Da var jeg moden og hadde 1cm åpning, fikk beskjed om å gå hjem å pakke baggen. Hu tippa (noe hu aldri pleide å gjøre) at innen søndag var han ute.

Lørdags kvelden hadde jeg nok rier, men jeg trodde det var kynnere. For riene kom hvert 5 min på sek i en hel time. Gikk å la meg uten å tenke mer på det. (slik er det vel for førstegangs fødene som ikke har peiling)

Vannet gikk natt til søndag kl 01.45 og ungen ute 05.28

Min erfaring ihvertfall :o)

Skrevet

Gikk såpass fort ja .. Har en del murringer som kommer og går men de er jo ikke vonde eller noe merkelig nok så kan jeg nesten si di er litt behagelige , vanskelig følelse å forklare igrunn.. kanskje jeg burde pakke ferdig sykehusbagen i dag jeg da sånn for å være på den sikre siden hehe =)

Skrevet

Det var liksom av og på annenhver dag med murring/kynnere/rier vet ikke helt sjøl. Men jeg fikk løs mage tror det var onsdagen, trodde jeg fikk magesjau. På fredagen spydde jeg på kvelden, kom litt blod og så jeg ble litt bekjymra. Ringte føden og sa jeg spydde + blod, fikk jeg i svar : snakkes om 24timer :o)

Skrevet

Det er jo mange ting som kan være tegn i forrkant, men vi er jo alle forskjellige.

Skrevet

Ja er jo veldig forskjell fra folk når det kommer til disse tingene virker det som =) Magesjau har jeg desverre sliti med gjennom hele svangerskapet så det blir ikke som no ekstra tegn for meg , har ikke hatt noe hint av blod en eneste gang hittill heller men det kommer som det kommer hehe er jo ikke så mye annet å gjøre =) men er årleit å se ossen ting starter hos andre også :)

Skrevet

Føden mente blod i oppkast kom av rift i blodåre. så ikke noe big deal egentlig. Men du må ha masse lykke til uansett, håper du får en fantastisk opplevelse.

Det er noe av det mest unike som du kommer til å oppleve!!

God natt

Skrevet

Tusen takk og i lige måde =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...