Gå til innhold

Ja da ser det ut som det blir 2 tette på meg også!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

6,5 mnd siden fødsel og testet positivt igjen på morgningen og enda sterkere i ettermiddag. Blir utrolig spennende med 2 tette. Har 2 tenåringer med 2,5 års mellomrom, men med disse 2 blir det kun 15 mnd hvis alt går bra. Har hatt noen fæle sv.skap så ser ikke frem til det, men har heldigvis enkle fødsler. Så nå både gruer og gleder jeg meg til utfordringene som står for tur.

Klemmer fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, katta, da skal jeg krysse fingrene for at dette går veien og at det her svangerskapet kanskje blir litt lettere enn det forrige!! =)

Skrevet

Gratulerer så mye:) morsomt å få til ro tette når man først prøver på det:) krysser fingrene for at spiren sitter,så får du bare holde ut i svangerskapet. Satser på at det blir litt lettere for deg denne gangen:) Ønsker deg masse lykke til,tenk at de 9 Mnd går i egentlig ganske fort selv om det ikke virker sånn:)

Skrevet

Gratulerer så masse!! Det blir jo gøy med to tette!! :))

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Tuuusen takk for fine ord jenter!

Ja vil tro det går veldig fort denne gangen sålenge jeg har en aktiv krabat fra før her hehe.

Håper og at spiren vil sitte. Hadde en sen ma i uke 14 med spiren før jeg fikk gutten min på 6 mnd. Det pos er at symptomene er helt like som sist. Med ma-en var symptomene helt annerledes.

Klem fra meg.

Skrevet

Gratulerer så mye, håper deg blir meg også om et års tid :)

Lykke til videre i svngerskapetog håper det blir et fint et :)

Skrevet

Tusen takk for koselige og flotte tilbakemeldinger. Blir rørt her.

Klemmer.

Skrevet

Gratulerer! Håper du får et fint svangerskap denne gangen da, Katta!

Skrevet

Gratulerer!! Her blir det også to tette. 13 mnd blir det nok ser det ut som:) Er fryktelig spent, foreløpig er det kun hormonene mine som plager med ift å ha liten baby og være gravid!!

Skrevet

Ja, at svangerskapet går mye fortere når man allerede har en liten til å passe på kan jeg skrive under på med to tykke streker, men sannelig er det mer slitsomt også gitt :P Men man klarer det man må, og det som er så deilig med nummer 2 (eller 4 for din del da;) er at fokuset blir et helt annet- man tenker mye mer positivt og får SÅ mye, deilig positiv energi fra den lille man allerede har, at det veier opp for det meste! Lykke til, katta, jeg skal heie på deg :D

Skrevet

Tusen takk for flotte ord Lykkeli og gla.......Takk for at du heier på meg.. Klem.

Skrevet

Gratulerer så mye! De kommer nok til å ha mye glede av hverandre i fremtiden :) Synes de er heldige de som har så tette søsken!

Skrevet

Tusen takk Bris, og mamman til signe, gratulerer så mye til deg og. Merker og hormonene mine er i full gang her ja hehe. Nei får legge meg så jeg får sove litt før tassen våkner. Er såååå trett hehe. Nattaklem jenter!

Skrevet

Gratulere så mye katta.. Ja du er meg for 1 år siden.. Husker jeg var vettskremt da jeg oppdagen at jeg ventet nr 2. Det er bare 13,5 mnd mellom mine. Eldste er 20 mnd snart og yngstemann er like gammel som din, 6,5 mnd..

Skrevet

Jeg som tenkte på deg her i stad, om åssen det gikk.

Grattis! å moro! :)

Klem

Skrevet

Gratulerer! Dette går nok bra! Lurer litt på det samme, gikk det lang tid fra du fikk mensen til du ble gravid?

Skrevet

Wow, gratulerer, Katta! Må si jeg er imponert over at du orker, jeg må vente minst et par år før jeg kan VURDERE om jeg orker en til:)

Mange klemmer til deg, bebis og spiren!

Skrevet

Hehehe, ja dette mååå jeg bare orke!

Fikk mens tilbake etter 3-4 mnd, men ikke noe kraftige greier, men for 4,5 uke siden fikk jeg en meget kraftig mens som jeg trodde jeg skulle blø meg ihjel av. Tror el kom da på dag 17 eller noe i den duren.

Tusen takk jenter for gode tanker.

Stooor klem fra meg som nettopp har hengt over doskåla mens sønnen krabbet under badeinnredningen. Blir ikke lett detta hehe.

Skrevet

Oj oj oj ;o) Gratulerer så mye!

Vi har jo baby på samme alder - så har fulgt med på dere siden 1.tri ;)

Masse lykke til med alt!

Skal også krysse fingrene for at du får et lett & deilig svangerskap.

STOR klem fra Mikkel & meg.

Skrevet

Tusen takk for det Dolly. Har fulgt med dere også!

Stooor klem fra meg og Alexander.

Skrevet

Kjære kattepusen min:)

Så gikk det slik du trodde da, testen ble sterkere neste gang du testet:)

Du er råååå tøff min venn:) Heier masse på deg.....

Varm klem fra meg og Ole Kristian

Skrevet

Wow! Da gikk det likevel da?! Så bra! Grattis :-D

Skrevet

Hehe, ja det gikk visst greit. Må ha hatt 2 eggløsninger, finner ingen annen mulighet hehe. Tusen takk jenter. Så nå krysser jeg bare fingrene for at jeg får se en liten reke med bankende hjertet på ul den 23 februar!!

Klemmer fra meg og Alexander.

Skrevet

Gratulerer!!! Så gøy! :))

Kjenner jeg nesten fikk litt lyst jeg også nå, men jeg har fått beskjed av sambo om å vente litt til.. 3 mnd siden fødsel, og jeg er klar igjen! hehe :)

Håper alt går bra, og at du får et nydelig svangerskap denne gangen! :)

Masse lykke til!

Skrevet

Gratulerer!

Selv har jeg 3 tette, fikk 3 stk i løpet av 2år og 8 mnd.

det er jammen tøft, men utrolig koselig også. Nå er den største snart 3 år og den mellomste 1,5 år, de leker såå fint sammen. Minsten er 3 mnd og jeg gleder meg til hun skal være med på leken! De krangler og river håret av hverandre også, så det er ikke alltid idyll, men sånn er det vel med søsken.

Jeg hadde også fæle svangerskap, ekstrem kvalme med alle tre..Og jeg syntes det vat tøft å være gravid og samtidig ha små som krevde masse.

Men det er verdt det!

Jeg vil bare ønske deg masse lykke til i svangerskapet, håper det ikke blir så ille som du frykter.

Og nok engang: gratulerer!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...