Gå til innhold

Ja, da er det sikkert at jeg venter 2 tette!!!!!

Anbefalte innlegg

Fikk pos test for en uke siden, men bare negative tester etter det.

Men så etter økende symptomer og en sterk magefølelse tok jeg en test i morges og den ble pos (neg i går ettermiddag) Tok en ny test i ettermiddag og streken ble enda sterkere. Så da er jeg virkelig gravid med helt like symptomer som sist.

Fødte en sønn for 6,5 mnd siden så da blir det kun 15 mnd mellom dem. Blir nok tøft, men vi gleder oss veldig.

Klem fra en lykkelig snart 4 barnsmor.

Fortsetter under...

Samme her hehe, men vi ombestemte oss siden vi syntes han fortjente et søsken når det er så stort hopp til de andre.

Gratulerer så masse til deg også.

Klem.

Ps når er terminen din? Her blir det vel i slutten av oktober. Skal på ul 23 februar siden jeg har litt svak livmorhals og en ma i uke 14 bak meg så da får jeg korrekt termin.

Jeg venter også en liten en i oktober og har ei jente på snart 7 mnd. Jeg fødte på samme tid som deg i juli 2010. Husker mange av innleggene dine;) Koselig å ha en kjent her igjen. Gratulerer med ny spire da :)

Så moro Littlemama! Gratulerer sååå masse til deg også. Kjempegøy at vi ble gravide på likt en gang til da hehe. Vi får følge hverandre og krysser fingre for at det går bra med oss begge. Klem

Annonse

Tusen takk Draumaren. Har en mann som er kjempeflink til å hjelpe til med både barn og husarbeid. Han jobber som fotballtrener så da er han mye hjemme på dagtid. Er værre på ettermiddag og kveld når jeg å klare meg selv hehe. Har hatt tøffe sv.skap med extrem bekkenløsning, kvalme og ryggvondt så blir det like ille eller enda værre denne gang så får jeg krype til korset å be familien om hjelp av og til.

Så bra at det er flere her inne med to tette. Jeg har en liten jente på akkurat 8 måneder og venter plutselig en ny en i oktober. Jeg er egentlig ganske skrekkslagen og synes det er litt vanskelig å innstille seg på et nytt svangerskap når jeg føler at kroppen endelig hadde blitt normal. Hehe. Likevel begynner jeg å glede meg veldig og tenker at de kommer til å ha så mye glede av hverandre:)

Hvordan oppleves graviditeten så langt da? Jeg merker at jeg har lite energi og blir utrolig sliten og svimmel etter amming. Vi ammer fortsatt på natten her, det må vi nok gjøre noe med snart. Krysser fingrene for at jeg slipper unna morgenkvalme, det gjorde jeg forrige gang.

Dette blir spennende. :)

Hei og gratulerer så masse med ny graviditet. Jeg ammer litt på natten enda og litt på morgningen, men merker jeg må slutte med det da jeg er blitt ganske svimmel og det er jo ikke så bra med en veeldig aktiv krabat som krabber og reiser seg, slår deg osv. Må følge med hele tiden. Har litt brekninger innimellom og litt hodepine. Venter bare på den grusomme bekkenløsningen og de harde kynnerene jeg bruker å få fra uke 10-11. Men er jo verdt alle plagene når den lille kommer. Er ca 5+3 tror jeg. Hva med deg? Klem.

Ps skal på ul den 23 og fikk 3+ på cb idag.

Jeg tror at jeg også er 5+3. :) så morsomt. Har termin 12 oktober i følge menstermin. Svimmelheten er værst ja, heldigvis så hadde jeg ikke særlig med bekkenplager forrige gang. Det blir spennende med ultralyd da, hva er grunnen til at du skal så tidlig egentlig. Klarer de å se så mye da? Jeg vil også ha en tidlig en, håper jeg får på sykehuset Hadde en sa i uke 9 i høst, da var nok ikke kroppen helt klar enda. Men man bekymrer seg jo likevel. Likevel føler jeg at det kommer til å gå bra denne gang. :)

Har allerede fått en liten mage faktisk, er helt sprøtt. Håper at det bare er en inni der. Hehe.

Hehehe, mage her også!!! Får tidlig ul pga ma i uke 14 for 1,5 år siden og forkortet livmorhals pga consiering etter celleforandringer. Ul i uke 7 så ser du en god del.

Føler også det går bra denne gangen. Krysser fingre for det.

Blir koselig å følge hverandre. Klem.

Ps håper også at det bare er en hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...