2 søte Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 jeg skal på voss sykehus og snu barnet, men jeg aner ikke hva som venter meg. noen som kan fortelle meg noe?
Snøfnugg75 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Hei! Jepp. Vendte min i dag (termin i morgon, så dette var på hengane håret). Først av alt: det var ikkje vondt. Det som skjedde var: kom inn, tok ctg og UL for å bekrefte leie. Tok blodprøver og vart "lagt inn": Fastande frå kvelden før. La inn eit drypp, for å "bedøve" livmora - slik at det ikkje skulle kome rier. Låg ca 40 min med drypp. Ny ctg etter drypper var ferdig og så kom overlegen og tok ny UL. To overlegar, ein ass.lege og ei jordmor. Dei hadde klargjort operasjonssal i tilfelle noko uventa skjedde. Eg følte meg rolig, og var ikkje redd. Det var ein kontrollert og rolig situasjon. Dei la senga slik at hovudet låg nedover og beina oppover. Eine legen hadde UL-overvaking av barnet kontiunerlig, og overlegen tok tak på utsida av magen, med eine handa ved rompa og den andre ved hovudet, og "skubba" ungen, førte den rundt. Barnet hjalp til, det gjekk på første forsøk og tok under 1 minutt. Så holdt legen barnet fast, og dei satte opp senga. Og vips, der satt den Det var ikkje vondt, og knapt ubehagelig. Det var VELDIG deilig når ungen kom rett veg. Veldig sår i ribbebeina etter at babyen har "headbanga" opp i ribbene i vekesvis. (Eg har mistenkt seteleie i ca 1 mnd, men jordmor har avfeia dette) Eg låg til observasjon i va 45 minutt med ctg, fikk mat, og fikk reise heim. Er fryktelig letta Barnet kan snu seg igjen, særleg i og med at det gjekk så lett å snu. Prosedyren vidare er at eg må ta kontakt med ein gong ved rier, slik at dei sjekkar leiet igjen. Om vatnet går, skal eg legge meg ned, og ringe føden, for å bli frakta i ambulanse, også i tilfelle ho har snudd seg igjen. Og så er det berre å ringe om eg kjenner at ho snur seg. No er det gått nokre timar, og det kjennest ut som ho har roa seg nokonlunde i rett leie. Litt romstrering var det ei stund, men det gav seg. MASSE LYKKE TIL!!!
2 søte Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 da jeg snakket med de på sykehuset sa de at jeg ikke trengte å møte fastene, men det kan vere lurt det da? kjempefin forklaring iallefall håper hun forblir i hodeleie frem mot fødsel da! eg er kjempespent, vi har ikke fått noe info, og når eg snakket med sykehuset hadde de ikke engang info om at det var et vendingsforsøk jeg var henvist til.
Snøfnugg75 Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Det kan jo vere at det er andre prosedyrar på Voss (eg var på Ålesund). Det var YTTERST sjelden at eit vendingsforsøk endar opp i hastesnitt sa legen, så tja, om du bør faste, det skadar vel ikkje iallefall, tenkjer eg? Eg følte i går, så dette vart oppdaga, at eg fikk lite informasjon og sov dårlig i natt. Det var heilt annleis med informasjon osv i dag. Dei var godt forberedt og jordmor var hos meg heile tida. Håpar du får ei like fin snuing som meg:) Dei måler forresten barnet og ser etter kor mykje fostervatn det er der før dei vender, gløymde å skrive det i stad. Har rumpa festa seg i bekkenet hos deg?
2 søte Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2011 har hørt mye bra om voss så de er nok mer forberedt enn meg eg vet ikke om det har festet seg, men eg tror det selv. kan de snu da?
Snøfnugg75 Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Jepp. Dei kan vende sjølv om rumpa har festa seg. Rumpa sit ikkje så fast som hovudet gjer når det er festa. Dei puffar stumpen opp frå bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå